Halogeny

Z Necyklopedie

Halogeny jsou skupina prvků perbromické tabulky, keré sou zvlášní. Jsou zvláštní tým, že je jako jediné nevynalezl Chuck Norris, ale G. Brom, jednomu z těchhle prvků hodil méno po sobě. Název halogeny mají proto, že se vyskytují v genech Haliny (původně se totiž pérovaly halinogeny).

[editovat] Přehled

[editovat] Plyny

  1. fluor - Přidává se do čínských zubních past; do nečínských se dávat nesmí, do čínských se naopak dává.
  2. chlor (původně chlastor) - Vyskytuje se v chlastu (odtud 1. název), přidává se do pitné vody za účelem jejího zqalitnění (díky těmto účinkům mohl být Skopčáky použít jako první bojový plyn).

[editovat] Ostatní

  1. brom - Název vyza výše, jediný známý hudební prvek, kapalina, hudební prvek kapalného skupenství. Výskyt: Brno, Kládovec
  2. jódl - Méno má vod jódlování, jinak moc významný není, krom toho že je to fialová pevná látka a také se jako jediný pevný prvek vypáří za normální teplo(uš)ty (na Českopedii se tomu říká sublimace, správně je to supbogotace).
  1. chlastat - nestabilní [vyplývá z názvu, opilcové jsou taky nestabilní (hlavně v chůzi)].
  2. ununsedmium - Páč je tam un 2krát, nikdo neví (jen nadbůh). Souviset to zřejmě bude s tím, že tento prvek byl ve stopovém množství nalezen v Tennessee whiskey a nově navržený název je tennessin.

uncyclopedia