Halucinace

Z Necyklopedie

Halucinace, smažkami familiérně nazývané halušky, je takové soukromé představení. Většinou se dostaví po požití některé z dobrůtek, které se dají legálně, či méně legálně pořídit od toho hodného pána, co stává v tmavém koutě každého většího náměstí, každého pořádného města.

Růžový slon

Typický představitel postavy z halušky

Dva delfíni

Dva delfíni nebo dvě krávy?

[editovat] Typické typy halušek

[editovat] Příjemná haluška

Letní vánek si pohrává s listy palem. Sedím v pohodlném lehátku, dívám se na západ slunce a vychutnávám si vůni tropických květů. Nebe je plné červánků, život plyne pomalu a já konečně relaxuji. Z moře vystupuje bohyně s rozpuštěnými blond vlasy, přichází ke mně a nabízí chladivý nápoj. Bere mou hlavu do dlaní a tiskne ji mezi svá bujná ňadra.

[editovat] Chaotická, nicméně příjemná haluška

Sedím na tropickém ostrově v baloňáku, právě zapadá nádherné modré slunce a já jsem obklopen vůní rozkvetlých pneumatik. Po nebi pluje pomalu růžový slon. Vše je krásné. Přichází Pamela Anderson a hladí mne jedním ňadrem po tváři a druhým podává skleničku s vyjetým olejem. Ve skleničce je malé paraplíčko, které na mě spiklenecky mrká.

[editovat] Chaotická, nicméně nepříjemná haluška

Sedím na ostrově. Slunce lítá zběsile nahoru a dolů, občas uhne do strany a mění barvy. Smrdí mi nohy. Slon luští křížovku. Moc mě to neba. Pamela přijíždí na kole a rozplácne se vedle mně. Na nohu mi močí pes.

[editovat] Nepříjemná haluška

Sedim před barákem. Je zima jak v ruskym filmu a ještě začlo pršet. Z nebe padá sestřelené letadlo. Sem nasranej a šel bych dom, jenže tam je tchýně.

[editovat] Zatraceně nepříjemná haluška

Ležím v pohodlné posteli. Všude jsou kolem polštáře, já pokuřuji drahý doutník, v bedně je fotbálek, v ruce krásně vychlazené pivko. Z koupelny přichází tchyně v síťovaných punčochách, lakovaných botách nad kolena a s bičem.

Růžový slon
CukrHalucinaceHoubičkaChlastKafeKekafiKokainLSDMarihuanaPervitinŠňupajnTelevizeOkena
uncyclopedia