Hannah Montana

Z Necyklopedie

Hannahweiss01
Hannah Montana
Hana Fontána
Biografické informace
Pohlaví

žena

Barva očí stříbřitě umělá
Vlasy

zlatavě populární

Úmrtí

Bohužel ještě NE :((

Děti

naštěstí nemnoženo

Národnost

emerican ajdl

Povolání

idol teenagerek, hvězda

Zajímavosti
1

všemi milovaná

Hannah Monata, též označována jako Hana Zmatlaná, Majlí Sajrajtus, Hanča Montérka či Hana Fontána je nejhorší současná hvězda (či spíše kometa) 21. století. Narodila se bůhví kde a bůhví komu, i když se spekuluje že je dcerka české popové hvězdy Hančy Magorové. Údajně si své 'písně' píše a zhudebňuje sama samotinká ve svém růžovoučkém pokoji.

Pica

Odvážná emo (rozuměj strašná) fotečka z raného období umělecké tvorby.

[editovat] "Povaha" Hannah Montany

Je označována za osobu, která „prožívá každou minutu života, jako kdyby byla poslední“, což je ten nejhorší typ lidí. Byla z nejmenovaného důvodu jmenována na cenu Grammy v Emerice. Zpívá popík a šuká se skupinou Jonas Brothers. Vypadá jako králík po operaci očí a má naprosto strašný hlas. Ona si ovšem myslí, že ji všichni milují.

[editovat] "Hudba" Hannah Montanny

I přes veškerou snahu ekologů a psychologů o zakázání jejího působení ve světu hudby, se její růžová CD prodávají. Patologové v emerickém New Yorkuž zaznamenali více sebevražd od vzestupu téhle pseudohvězdy a zažádali aspoň ministerstvo zdravotnictví o nálepku: Ministerstvo zdravotnictví varuje: Tahle hudba škodí vám i vašemu okolí! Největší úspěch, zaznamenalo její album Jebat. Vydala jej v roce 2008 a od té doby napsala další skvělá díla podobného charakteru, např. Ráno Ráda Seru, nebo Mé Erotogenní Zóny. Protože jsou všechna její díla vlastenecká a opěvují krásu Emeriky, emerického života a emerických těl, jsou velice oblíbená mezi obyčejnými emerickými lidmi.

uncyclopedia
V jiných jazycích