Hanz Müdler

Z Necyklopedie

Sakra, co to je za břečku?!

—Hanz Müdler

Hanz.jpg

Müdler s domorodci tehdejší Evropy

Hanz Müdler je slavný chemik a matematik, vynálezce mýdla, filosof a zastánce práv dehydrovaných vorvaňů.
Je po něm pojmenované jedno číslo a objasnil některé základní principy našeho světa.

[editovat] Biografie

[editovat] Mládí

Müdler se narodil v Maďarském městečku Košice v bohaté rodině. Když bylo Hanzi sedm let, uviděl poprvé svého otce. Do té doby byl totiž obalen metrovou vrstvou prachu, přes kterou jej nebylo vidět. Zbavil se jí při povodních v roce XXXX. Ve svých deseti se začal učit chemii a matematiku, ve které zvláště vynikal.

[editovat] Dospělost

Na universitě se seznámil s Franzem Bihawkem, jeho přítelem, který mu pomáhal s výpočty. Spolu pak přišli na Müdlerův paradox. Pět let nato se Müdler rozhodl Franze zabít, aby všechna sláva připadla jemu. Díky náhodě však Müdler vyrobil mýdlo a Bihawk utekl do Moravstánu, kde si změnil jméno. Později Müdler zatoužil po cizině a ve svých 41 letech (všimněte si, že to je prvočíslo) se vydal do Evropy šířit svoje vědění. V moravstánu si všiml, že prach před jeho očima má křidýlka. V moravstánu se tedy zdržel a po usilovné práci jako první popsal prašivce evropského.

V současné době žije v čechách, a s pozměněným jménem (které zní Jan Müller) působí jako kameraman pro českou televizi.

[editovat] Nemoci

Müdler trpěl disgrafií, dislexií, průjmy a genialitou. Je také nesmrtelný.

[editovat] Objevy a podobné

uncyclopedia