FANDOM

Dekolt proklatě nízko

HARAŠENÍ

Harašení mýtů, to je excelentní ukázka toho, jak si čeština dokáže krásně poradit s typicky amerikánskou stupiditou (Harassment a #Mee Too). Harašení mýtů označuje situaci, kdy už samo nařčení je zároveň i odsouzením a pokynem k (zatím snad jen mediálnímu) lynčování dotyčného sprostého podezřelého. Jakékoliv opravné prostředky jsou nepřípustné. Platí zde vždy a za všech okolností presumpce viny.
Ha-rašení

Přitom je jen otázkou času, kdy se toto lomozné harašení přivalí až do zdejších končin a zapustí kořeny i v naší, pohříchu až příliš úrodné zemi. Snad jen dlouhodobé katastrofální sucho by mohlo tuto potenciální hrozbu pevného zakořenění této invasivní stupidity odvrátit - i když; čím vyschlejší je baba, tím víc haraší, takové už jsou strohé fysikální zákony.

WhyNotMe

# WHY NOT ME???

Mnozí jsou dosud stále ještě schopni hrozbu harašení mýtů odbýt mávnutím ruky či jiného údu. Leč nemylme se, hrozba je již takřečeno za dveřmi... stačí se jen pozorně zadívat do hlubin internetických.

Jak je možno dozvěděti se z věrohodných zdrojů[1], tato situace už není jen jakousi teoretickou hrozbou:

Bílému páru se narodilo černé miminko!Editovat

K nechutnému případu nevěry došlo na východě USA, kde se mladému bílému páru z New Yorku narodilo černé miminko. Jelikož má dítě zcela jinou barvu kůže než matka i otec, je naprosto jasné, že 23 letá Lucy nemůže být jeho biologickou matkou. Její o 5 let starší muž jí tak logicky musel být nevěrný s černoškou. Lucy se o tomto zdrcujícím případu nevěry rozhodla veřejně podělit.

„Měla jsem již delší dobu podezření, že mě Michael podvádí. Byl často pryč, byl odtažitý a moc se se mnou nebavil. Jelikož jsme s Michaelem oba běloši, bylo mi po narození malého Martina všechno jasné. Martin je totiž černoušek. Ihned po porodu jsem si tak byla jisté, že Martin není moje dítě, a že mi manžel byl nevěrný s nějakou černoškou,“ píše Lucy na svém blogu.

Jde o častý scénář nevěry, která vypluje na povrch po narození dítěte, které je zcela očividně jiného etnika či rasy, než jsou oba jeho rodiče. Takto podvedených žen jsou jen po celých Spojených státech amerických statisíce.

Manžel Lucy ovšem s tvrzením, že by byl své ženě nevěrný, razantně nesouhlasí.

„Sakra, lidi, co to do vás vjelo? Denně mí píšou stovky naštvaných lidí a chodí mi výhružné dopisy kvůli nevěře, kterou jsem nikdy nespáchal. Vždyť to vůbec nedává smysl!“ komentuje Michael Lucyin blog. Logické argumenty zde však postrádají smysl. Některé ženy, které Martina nikdy neviděly, jej naopak obvinily z toho, že je před 20 lety znásilnil.

„Nikdy jsem tvého muže neviděla a nevím, jak vypadá, ale jsem si zcela jistá, že přesně tenhle hajzl mě před 20 lety znásilnil, když jsem šla pozdě večer z práce. Ten jeho obličej nikdy nezapomenu! Vypadal přesně jako tvůj manžel! Drž se holka!“ píše jedna z diskutujících. Podobných komentářů je pod článkem na blogu několik desítek.

I přes to, že pro znásilnění nejsou žádné důkazy, a že tvrzení Lucy je naprostý nesmysl, nyní Michaelovi hrozí až 30 let ve vězení za to, že už ve svých osmi letech znásilnil desítky žen. Dá se tedy logicky předpokládat, že nyní musí být znásilněných žen už stovky, jen se zatím bály ozvat.

„Člověk, který v osmi letech znásilnil přes třicet žen, by měl jít do vězení až do konce života! Jsem přesvědčená, že po celé Americe jsou stovky dalších znásilněných žen, které se jen doteď bály ozvat,“ prohlásila zakladatelka Americké feministické unie.

Soud s Michaelem proběhne na začátku prosince. Jelikož Americká feministická unie před několika týdny prosadila zákon, který v případech sexuálně motivovaných zločinů vůči ženám nepřipouští presumpci neviny, nemá Michael nárok na advokáta a de facto nemá vůbec žádná práva. Přísný trest jej tedy bez pochyb nemine.

Americká škola vyloučila prvňáčka za harašeníEditovat

Šestiletý chlapec z amerického Massachusetts čelí obvinění ze sexuálního harašení. Údajně osahával spolužačku. Vedení základní školy žádá jeho rodiče, aby ho dali do jiné školy. Matka syna hájí s tím, že ani netuší, co sexuální harašení je.

"Ten chlapec ještě ani netuší, co to je sexuální obtěžování, a nějaká rada rodičů rozhodne, že ho za to nechce ve své škole," kroutí nevěřícně hlavou osmatřicetiletá matka obviněného chlapce Berthena Dorinvilová.

Podle internetového portálu ABC News telefonovala Dorinvilové ředitelka Downeyho základní školy v Brocktonu. Naléhala na matku, aby svého syna už nikdy neposílala do jejich školního zařízení. Prý zde sexuálně obtěžuje svoji spolužačku.

"Údajně dívence zvedal halenku a sahal pod ní. To alespoň tvrdí ona. Můj syn se mi ale přiznal, že se dotknul jen jejích zad, a to ještě ke všemu přes tričko a poté, co se ho dívka dotkla jako první," rozčiluje se chlapcova matka.

Dorinvilová se podle vlastních slov nepokusila svému synovi ani vysvětlovat, co to sexuální harašení je, protože by to ve svém věku stejně nepochopil. Každopádně už svého syna přihlásila na jinou školu a o staré už nechce ani slyšet.[2]

Kreslenou karikaturu, která neobsahovala jakékoliv obscénosti či vulgarity, neuvidíte, neb byla zcenzurována:
"Soubor:Orgasm and headache.jpg on Necyklopedie has been deleted by FANDOMbot - Violation of FANDOM's Terms of Use"

Obsah obrázku: Stojí holčička, na hlavě jí stojí chlapeček a říká: Tak jsme se svlíkli, já jsem na tobě, no tak kdy přijde ten orgasmus?" Ona odpovídá:"Nevím, ale už vím, proč mámu při tom tolik bolí hlava!"

Šílené odhalení: Už PĚTILETÉ děti se vzájemně sexuálně obtěžují!Editovat

Britská nezisková organizace Plan International UK varuje, že na seznamu sexuálních deviantů se objevují i pětileté děti. Počet případů sexuálního obtěžování na školách se za poslední čtyři roky ve Velké Británii ztrojnásobil. Odborníci ale varují, že se jen školy stávají přehnaně citlivými a hlásí více případů.

Malí Angličané a Angličanky jsou stále v mladším a v mladším věku vyšetřováni kvůli sexuálnímu obtěžování. Úřady vyšetřují i případy pětiletých dětí, které školy nahlásily kvůli obtěžování. Ve Walesu měl nejmladší "pachatel" dokonce pouhé čtyři roky!

Počet zaznamenaných případů sexuálního obtěžování na britských školách stoupl během čtyř let z 719 na 1 955. Tedy 10 nahlášených případů sexuálního obtěžování během jednoho školního dne! Celkem za čtyři roky nahlásily britské školy 4 643 případů obtěžování dětí. S těmito šokujícími čísly přišla nezisková společnost Plan International UK.

Až dvě třetiny obětí jsou dívky, většinou útočníků pak chlapci, na které připadá až 94 % nahlášených případů. Úřady však zaznamenaly i případ pětileté dívky, která sexuálně obtěžovala svého vrstevníka. Podle neziskovky Británie akutně potřebuje, aby do osnov přibyly také hodiny, kde učitelé dětem vysvětlí, jak se k sobě mají chovat.

"Máme opravdu obavy z výsledků, které jsme získali, ale bohužel nejsme zrovna v šoku, protože od dívek posloucháme stále dokola a dokola, že sexuální obtěžování a sexuální násilí je na britských školách běžnou záležitostí," uvedla Lucy Russellová, manažerka organizace, která bojuje za práva dívek.[3]

Předběžný souhlas s pohlavním stykem a záznam o jeho průběhuEditovat

MohuVásSexuálněObtěžovat

Předběžný souhlas s pohlavním stykem

Další varování, jak to může dopadnout, pokud onomu harašení mýtů bude dán volný průchod, přináší kolega MUDr. Jiří Hrdlička, sexuolog a novinář[4]. Dejme mu tedy slovo:

"Nechci se chlubit, ale následující text jsem sepsal a přednesl na jedné sexuologické konferenci v roce 2009, tedy dávno před tím, než bylo vynalezeno #MeToo."

MUDr. Jiří Hrdlička dále pokračuje:[5]

"Žijeme v době, ve které muž – v mládí vychován k úctě a ke galantnosti k ženám – riskuje. Uvolněním sedadla ženě v prostředcích městské hromadné dopravy, pochvalou jejího účesu či parfému případně oceněním vkusu jejího oděvu riskuje obvinění ze sexuálního obtěžování. Žijeme také v době, kdy se jako houby po dešti množí různé předpisy, formuláře a tiskopisy, jejichž vyplňování nám každodenně zpříjemňuje a zpestřuje jinak nudný a jednotvárný život.

S ohledem na tyto skutečnosti a vycházeje ze známého postulátu obsaženého v Haškových Osudech dobrého vojáka Švejka za světové války, tedy z věty „Disciplína musí bejt, vy kluci pitomý, protože kdyby jí nebylo, lezli byste po stromech jako vopice“, rozhodl jsem se napříště dát sexuálnímu životu nejprve v naší zemi a později případně i v celé Evropské unii pevný právní rámec, aby tak nevznikaly nebo se aspoň minimalizovaly nejasnosti, nedorozumění a nedocházelo ke zbytečným a neopodstatněným konfliktům a trestním oznámením.

Předkládám tímto, vážení čtenáři, návrh formuláře s pracovním názvem:

Souhlas s pohlavním stykem a záznam o jeho průběhu.

Dříve než vás seznámím s detaily tohoto návrhu, podotýkám, že se jedná o pracovní, zcela nehotovou verzi, kterou předkládám čtenářům NP k připomínkovému řízení. Vítám jakýkoli podnět a jsem pochopitelně připraven ho okamžitě zamítnout.

Přepokládám, že po vzoru našich poslanců a senátorů vznesete řadu vhodných, méně vhodných i zcela nevhodných, případných, méně případných i zcela nepřípadných a, doufám, že i naprosto ujetých připomínek. Počítám dokonce i s tím, že mě s celým mým příspěvkem pošlete… řekněme k šípku.

Při zpracovávání tohoto formuláře jsem pochopil a pocítil, jak úředník pracuje, jak je jeho práce vzrušující, jak se člověku úží dech a zrychluje puls, když na původně jednostránkový, takřka náhodně vzniklý blábol nabaluje další a další nesmysly a ptákoviny.

Toto je důvod, proč jsem se rozhodl se s Vámi o plod své usilovné a poctivé práce podělit.

Tento návrh předkládám s vědomím rizika, na které jsem byl upozorněn svými kolegy, že totiž sebevětší blbost se může uchytit a dokonce i rozšířit."

Tolik tedy MUDr. Jiří Hrdlička.

Zde je možno seznámit se s formulářem, který bude muset být povinně vyplněn vždy předtím, než dojde k tomu, co v dobách dávných bylo nazýváno "aktem lásky".

SOUHLAS S HETEROSEXUÁLNÍM POHLAVNÍM STYKEM A ZÁZNAM O JEHO PRŮBĚHU

  • Účastník pohlavního styku (dále jen účastník)

(Vypsat strojem nebo čitelně hůlkovým písmem)

  • jméno, příjmení, titul ……………………………………………………………………………………
  • nejvyšší dosažené vzdělání ………………………………………………………………………………
  • povolání ……………………………………………………………………………………………….
  • Název a sídlo zaměstnavatele případně ÚP, kde je účastník evidován, OSVČ uvedou IČO ……………………………………………………………………………………………………………
  • Náboženství (nehodící se škrtněte): bez vyznání, římskokatolické, řeckokatolické, českobratrské, československé, husitské, židovské, muslimské, buddhistické, hinduistické, jiné (vypište) …………………
  • Rodné číslo ………………………kód zdravotní pojišťovny …………………………
  • ČOP nebo číslo pasu ………………Č. sociálního pojištění ……………………………

Podpisem stvrzuji správnost údajů

………………………………….

  • Účastnice pohlavního styku (dále jen účastnice)

  • ČOP nebo číslo pasu ………………Č. sociálního pojištění……………………………………

Podpisem stvrzuji správnost údajů

………………………………….

1.) Souhlas s pohlavním stykem:

  • Po předchozím zevrubném poučení o rizicích pohlavního styku včetně rizika mého otěhotnění místopřísežně prohlašuji, že výslovně souhlasím s pohlavním stykem, na kterém jsem se domluvila s výše uvedeným účastníkem dne ………… v ………… hod …………min.

Podpis účastnice

…………………………………………

  • Po předchozím zevrubném poučení O rizicích pohlavního styku včetně rizika oplodnění výše uvedené účastnice místopřísežně prohlašuji, že výslovně souhlasím s pohlavním stykem, na kterém jsem se domluvil s výše uvedenou účastnicí dne ……… v…………hod…………min.

Podpis účastníka

…………………………………………

  • Ke styku dojde …………………(místo konání) …………………(čas konání)
  • Antikoncepce ANO – NE (nehodící se škrtněte), pokud ano, jaká ………………………

2.) Záznam o průběhu pohlavního styku

  • TK + P účastníka před stykem ……………/…………………/ ……………/min
  • TK + P účastnice před stykem ……………/…………………/ ……………/min
  • Ke styku došlo v plánovaném termínu ANO/NE, pokud ne, vypište důvod ………………………………
  • Použité polohy při styku (vypsat, vypracovat schematické nákresy na přiložený list)

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

  • Použité praktiky (nehodící se škrtněte):

hlazení – líbání – fellace – cunnilingus – genitální spojení (další event. vypište)

……………………………………………………………………………………………………………

3. Vyjádření účastníků

  • Subjektivní vyjádření účastnice 
  • Celková spokojenost (nehodící se škrtněte):

velmi nespokojena – nespokojena – spíše nespokojena – spíše spokojena – spokojena – velmi spokojena

  • Orgasmus (nehodící se škrtněte):

žádný – nejsem si jista – slabý – obvyklý – výjimečný

  • Případné výhrady vypište:

…………………………………………………………………………………

  • Subjektivní vyjádření účastníka

velmi nespokojen – nespokojen – spíše nespokojen – spíše spokojen – spokojen – velmi spokojen.

  • Případné výhrady vypište:

…………………………………………………………………………………

  • TK + P účastníka po styku ……………/…………………/……………/min
  • TK + P účastnice po styku ……………/…………………/……………/min

4. Dohoda o dalším pohlavním styku

  • Příští pohlavní styk je (nehodící se škrtnete):

vyloučen – možný – možný za níže uvedených podmínek – vhodný – bezvýhradně nutný – nevyhnutelný
Vypsat podmínky nutné k souhlasu s opakováním pohlavního styku:

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

  • Předběžné nezávazné stanovení termínu dalšího pohlavního styku:

…………………………………………………………………………………

Závěrečný podpis účastníků:
Ve vzájemné shodě potvrzujeme správnost výše uvedených údajů

  • účastník

………………………………………………………

  • účastnice

………………………………………………………

  • podpis svědka, před kterým oba účastníci vyjádří písemný souhlas 

………………………………………………………

  • Ověření notáře

budiž přiloženo na zvláštním formuláři.

  • Upozorněni! Formulář budiž vypracován ve čtyřech kopiích. Po jedné si ponechají účastníci styku, jedna bude archivována u notáře nebo svědka a jedna bude zaslána Českému statistickému úřadu k dalšímu zpracování.
  • Poznámka 1: Samotné předložení tohoto formuláře s výzvou ke vzájemnému vyplnění nelze ještě kvalifikovat jako sexuální obtěžování!
  • Poznámka 2: Účastníci, kteří jsou úředně oddáni ať již občanským či církevním sňatkem, a mohou se tedy prokázat platným oddacím listem, mohou od vyplnění tohoto formuláře upustit, pokud učiní obapolně souhlasné písemné místopřísežné prohlášení, že na vyplnění tohoto formuláře netrvají.
  • Poznámka 3: Problematika komerčně nabízených sexuálních služeb bude upravena zvláštním předpisem.
  • Poznámka 4: Problematika homosexuálních aktivit bude upravena zvláštním předpisem.

Feministické-harašení

Zdroje a prazdrojeEditovat

  1. https://az247.cz/bilemu-paru-se-narodilo-cerne-miminko-zena-obvinila-manzela-z-nevery-s-cernoskou/
  2. https://zpravy.idnes.cz/americka-skola-vyloucila-prvnacka-za-haraseni-f40-/zpr_archiv.aspx?c=A060209_181802_krimi_nel
  3. http://tn.nova.cz/clanek/sokujici-odhaleni-uz-petilete-deti-se-sexualne-obtezuji-navzajem.html
  4. http://neviditelnypes.lidovky.cz/novinari.aspx?idnov=1546
  5. http://neviditelnypes.lidovky.cz/zabava-jak-na-pohlavni-styk-dd8-/p_zabava.aspx?c=A180428_225911_p_zabava_wag