Harry Potter

Z Necyklopedie

Tento článek pojednává o postavě Harryho Pottera. Na filmy o Harry Potterovi odkazuje rozcestník Harry Potter (filmy).
Gates-potter

To se to těm asiatům machruje když mají všichni černé vlasy

Harry Potter je všeobecně známá postava oplývající magickými schopnostmi(kouzelník). Stal se předlohou mnoha romantických románů, které se těšily globální přízni, díky níž bylo natočeno i několik filmů, které byly dotovány z fondů EU.

[editovat] Život

Život Harryho Pottera začal kdysi dávno. Přesné datum však nikdy nebylo oficiálně potvrzeno. V útlém dětství, přišel o oba rodiče, jejichž život skončil při hospodské rvačce s Chuckem Norrisem. Proto byl osobou silně uzavřenou, se sklony k destruktivnímu chování vůči sobě samotnému. V záchvatu amoku si vyryl klíčem do čela znamení blesku.

Žil s tetou, strýčkem a jejich roztomilým synkem. Jelikož se na ústřední výbor dostaly jisté zprávy, že je Harry jistým způsobem zneužíván, bylo rozhodnuto, že bude odeslán z Brněnského hlavního nádraží na internátní školu aplikované informatiky do Neštovic.

S počítači neměl žádné zkušenosti, nic o nich nevěděl, avšak díky kolaboraci s jistou Hermelínou a McRonaldem a prof. McDonadalovou, kterým dodával citlivé informace o svých spolubydlících z koleje (od kterých na oplátku dostával správné odpovědi do testů, atp.), prolezl.

V posledním ročníku, kdy Nočníkovou prací bylo pochopení teorie Matrixu, však měl velké problémy, které přes krátké a marné snažení nezvládl. Jeho hlava tíhu otázky teorie tohoto virtuálního světa neunesla a naprosto zmagořil. Harry byl od té doby považován za naprostého krokota.

Harry se prohlásil za emo, čímž si získal ještě více fanoušků, avšak čím více fanoušků se hlásilo ke své náklonnosti k emu, tím více Harry (jenž začal nosit účes po svém vzoru Adolfu Hitlerovi) trpěl komplexy z mládí podobnými jako on. Harry do světa vyhlásil, že jeho jizva, kterou nikdy svým účesem nepřekryl a která (snad díky tvaru blesku) problikávala když procházel v blízkosti transformátoru, je důkazem jeho úplně prvního pokusu o sebevraždu.

[editovat] Nepřátelé

Mezi Harryho největší nepřátele se kterými se utkal v bojích na život a na smrt, patří jistý muž, kterého znal pouze jako "W".

Jednou totiž u dětského lékaře, dostal za statečnost (resp. za to, že statečně dokázal otevřít pusu a říct ÁÁÁ) vstupenku do Matrixu. Právě v něm se utkal se svým nepřítelem, tajemným "W". Přestože ve škole téměř nic neuměl, něco se naučil. Seznam cheatů, které jsou v boji uvnitř Matrixu funkční. Pamatoval si i způsob jejich aktivace, díky nimž nepřítele porazil. Zlé a závistivé jazyky tvrdí, že tajemným "W" byl Walker Texas Ranger, což je nemožné, jelikož Chuck je imunní vůči všem cheatům a dalším podvodům a prakticky se nedá porazit. Osobnost Harryho Pottera je spojena též s jedním kouzelníkem Bambusem Bimbálem.

Harry shock
vde
Harry Potter

Filmy: Harry Potter a Tajemství Zvětšovacích Se SlipůHarry Potter a Tajemství Hustleru

Školské koleje: Havraspár barvy HavraspárMrzimor - barvy.svg MrzimorZmijozel barvy ZmijozelGryffindor colors Nebelvír

uncyclopedia