Hedvíčkova třída

Z Necyklopedie

Klubzastarounecy.png

Klubzastarounecy.png
Tento článek vznikl 3. 12. 2006, je tedy skoro stejně starý, jako sama Necyklopedie.

Z důvodu ochrany historických hodnot je zakázáno článek jakkoli negativně hodnotit či dokonce upravovat.
Poškození článku se trestá dle zákona, vandal se navíc vystavuje nebezpečí lynčování davem rozzuřených staromilců.

Hedvíčkova.jpg

Dnes...

Hedvíčkova2008.jpg

A za pár let...

Hedvíčkova třída se v Brně, hlavním městě Moravistánu teprve buduje.

Po dokončení se bude jednat o nejvelkolepější ulici ve městě, která předčí i Mao-Ce Tungovu třídu; bude totiž na ní asfalt. Kromě toho bude pod ní jezdit metro; bude mít čtyři pruhy. Svůj název nese po Rosťovi Hedvíčkovi, jež ji osobně měl otevřít na konferenci o vyhánění v Brně 1. 1. 2008. Leč, ze známých důvodů, nestalo se tak.

Radikální Moravané si již v současné době zamluvili tuto třídu na 2. 1. 2008; protože zde chtějí demonstrovat proti Praze. Přestože k tomu evidentně nemají důvod, nezalekli se ani varování pražského dopravního podniku, který jim pohrozil likvidací z lodi Primátor Pavel Bém, jež bude zakotvena na Vltavě. Proti této palebné síle nebudou mít Moravané šanci; jejich protiraketový deštník sice chytá dobře klacky, letící 10 km/h, ale oproti dobře mířeným raketám typu Morava-Morava je zcela bezmocný. (PIS ovšem spekuluje o dodávce vysloužilých tzv. МПР доштникů sovětské provenience jednotkám MOA, což by mohlo vysvětlovat aroganci Radikálních Moravanů.)

První moravstánská mešita
Brněnské čtvrti a pamětihodnosti
BetonovoBlekfíldCentralnojeHusoviceMaloměřiceMonte BúPisoárkyVineyardsŽiguljovskŽebrotín

AZ TowerPřehradaHlavní nádražíNáves SvobodyMetroLetištěHedvíčkova třídaNové nádražíOnderculus RomanusPetrovská mešitaPhallus BrunensisNoční linkyŘíční flotilaStarobrnoStart raketoplánuŠalinTubaU PavoukaVozovna PisárkyZOOZelný rynek

uncyclopedia