Helena Langšádlová

Z Necyklopedie

Langšádlová při nedělní chvilce poezie

Helena Langšádlová při nedělní chvilce poezie

Helena Langšádlová je politická turistka, úřednice a expertka na všechno.

Narodila se před mnoha a mnoha lety v městě 13370m3Ř1Ce. Její rodina byla chudá a tak zdrojem jejích příjmů byla dětská práce. Proto jim vypomáhala jejich teta zasloužilá umělkyně Ludmila Pelikánová, která se živila recitováním budovatelských básní v pořadu Československé televize Nedělní chvilka poezie. Ta dospívající Heleně umožnila navštívit v zahraniční město Dlážďany, což na ní zanechalo velký dojem.

Po absolvování základní školy Helena navštěvovala Střední kopáčskou školu v Psojedech. Po privatizačním puči v roce 1989 chytla nový svěží vítr a vstoupila do Muslimskodemokratické unie - Československé strany lidové. Tam se začala politicky angažovat. Stala se místopředsedkyní Sdružení pro obnovu tělesných trestů ve školství a čestnou předsedkyní Společnosti přátel žehu. Angažovala se v orgánech Evropské unie a byla spoluautorkou zavedení Evropského řidičského průkazu na nákupní vozík.

Když začal její spolustraník Miroslav Kalousek tunelovat KDU-ČSL a finanční toky přesměrovávat do jím nově založené TOP 09, ucítila Helena Lagšádlová šanci a též převlékla kabát. Stala se z ní odbornice na slovo vzatá, která se vyjadřuje ke každému problému. Do dějin ekonomie vstoupila její ekonomická studie týkající se obhajoby zvyšování daní v recesi, za kterou obdržela Nobelovu cenu.

Kromě politické činnosti je Helena Langšádlová i velká humanistka. Se svým manželem již několik let plánují adopci dítěte ze Sýrie nebo Islámského státu (což je téměř to samé). Protože v Sýrii je nedostatek osiřelých dětí, tak se jim to ještě nepodařilo realizovat.

Prozatím nejvíce se Helena Langšádlová proslavila výrokem, že atomová válka s Ruskem by byla bojem za svobodu. Ve své politické činnosti udělala značný pokrok, když se začala zabývat nebezpečným pronikáním ruské propagandy a ruských agentů na území České republiky. Po přečtení memoárů vachmajstra Flanderky z Putimi a po pečlivém studiu poznatků protiruského agenta Pepka Vyskoče se z Heleny Langšádlové stal expert na potírání ruských špiónů, kterými se to v Česku jen hemží. Podle její teorie jsou všichni odpůrci islámu ruští agenti. Pracuje také na přípravě zákona, podle kterého budou všichni novináři, kteří nesdílejí úhel pohledu Evropské unie, odsouzeni za velezradu k trestu upálení na špičatých kůlech.

Zajímavé bylo její sdělení, že Evropská unie byla po válce založena moudrými pány, aby zabránili dalším válečným konfliktům." Proto bylo Heleně Langšádlové doporučeno, aby si doplnila alespoň základní vzdělání, protože tohle se učí v deváté třídě základní školy nebo v občanské nauce či v dějepise na středních školách.

V roce 2017 se proslavila výrokem, že žijeme v nejbohatší oblasti světa[1], čímž nechtěně odstartovala tzv. katarskou krizi z roku 2017. Katarský emír se totiž o tomto výroku dočetl ve svodkách svých služeb a dostal záchvat smíchu. Této chvilkové indispozice využila jako záminky konkurenční Saúdská Arábie a zahájila spolu se svými loutkami (Egypt, Spojené Arabské Emiráty, Spojené státy americké, ...) již delší dobu chystanou blokádu Kataru (obvinění však padlo na ruské hackery). Následně emír Tamím odvolal svolání lékařského konzilia, neboť ho záchvat jako by zázrakem přešel.

[editovat] Čumni taky na

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia