Hipíci za zelené jistoty

Z Necyklopedie

HZJ logo

Hippies

Ferda Smažka_99 se svou babičkou

Politická strana Hipíci za zelené jistoty nemá daleko k názorům Strany zelených; ta se od nich ale distancuje vzhledem ke své popularitě v poslední době.

[editovat] Základní témata

Strana navrhuje prodloužení důstojnického sestřihu vojáků minimálně o 1,2 metru (než bude armáda samozřejmě zrušena)., dále je pro legalizaci všech drog, zrušení provozu automobilů poháněných benzínem a jejich nahrazení automobily poháněnými marihuanovým kouřem (jedině ale v případě, že výfuk bude rozdvojen a zaveden i do kabiny automobilu). Strana podporuje zrušení všech dalších politických stran vyjma SZ a Balbínovy poetické hospůdky, část HZJ by povolila možná i Monarchistickou stranu.

[editovat] Antimilitarismus

Strana odmítá jakoukoliv válku, nesouhlasí též i s instalací vojenského radaru. Protože ale respektuje demokratické principy, prosazuje referendum. To by tvořila jedna otázka: "Souhlasíte se vstupem radaru amerických vojsk na území České republiky?". Někteří zlí jazykové tvrdí, že straníci již opsali jedno starší referendum, to však předseda HZJ slovy "hovno vole" razantně odmítl.

[editovat] Práce a sociální věci

Hippies 3

DengGGy s družkou

HZJ se již dlouho netají zrušením práce, zákoníku práce a sociálních věcí. Uvažuje tou logikou, že zrušením sociální sféry se sníží náklady na tu míru, že nebude nutné pracovat a všichni budou šťastni. Výjimkou jsou zemědělci, kteří samozřejmě budou pěstovat, pálit a vařit pořád.

[editovat] Organizace

Předsedou strany je Ferda Smažka_99, místopředsedou dax999, zastupuje ho DenGGy. Strana má zavedeny kvóty; 50 % strany musí tvořit ženy (aby byla zajištěna reprodukce členské základny) a 100 % musí kouřit marihuanu. Místo stranických schůzí slouží buď ICQ nebo chat na Counter-Strike serverech. Strana koná pravidelně každý rok výjezdní zasedání do českých luhů a hájů, samozřejmě vždy nedaleko od nějakého pole plného trávy, a dále pracovní semináře v Holandsku.

Czech flag 2 Politické strany České republiky Czech flag 2

Ach anoČSSDČeská alkoholicko revoluční stranaDělnická stranaHipíci za zelené jistotyKoruna ČeskáKSČMLev21MDU-ČSLNE 2011Novojičtí černoprdelníciODSPSSDSPDSPOZKSTANSMER-ČSSDStrana svobodných občanůTOP 09Úsvit – Národní KoaliceStrana zelených
zaniklé: Mumie svobodyNárodní stranaVěci veřejné

uncyclopedia