Hošťálkovy

Z Necyklopedie

Jedná se o legendární území, které nebylo podrobně prozkoumáno. Tato oblast by se měla nacházet mezi městy Krnov a Městem Albrechtice.

[editovat] První expedice

Se konala 6.5.1969, kdy skupina dobrodruhů v čele s Hrebětem Abrahamem se vydala směrem k udajné místu kde se má oblast nacházet. Tato výprava však skončila smrtí všech členů kdy se nacházely ,podle deníku jednoho ze členu skupiny, asi 10 kilometrů od cíle. Všichni umrzly 8.1.1968 při veké zimě.

Úrivek z deníku: "Je krutá noc všichni dýcháme z posledních sil. Zdá se čím blíž jsme k cíli tak se posouváme v čase"

[editovat] Druhá expedice

5.3.1978 vyrazil tým vědcu směrem k údajné oblasti. 7.4.1977 byla oblast poprvé spatřena. Zjistilo se že se jedná o malou vesnici s pozoruhodým členěním obyvatelsta a zvláštní výstavbou budov. Podle zápisu jednoho z vědců se zde nacházel kravín hned vedle zámku (po komunikaci se šlechtou se zjistilo že hraběnka chodí dokonce dojit krávy do kravína), dále zde bylo koupliště které bylo kompletně zasypáno výkaly občanu, protože v obci se nenacházela kanalizace.

[editovat] Domorodci a Kultura

Se zapisků víme že domorodí obyvatelé uctívají místní autobusovou zastávku a doufají že jednoho dne je vysvobodí kouzelný motorový vůz. Obyvatelé považují svou osadu za největší metropoly na světe, dále věří že země obíha okolo obří vesmírné krávy. Kobylí potok, který protíka vesnicí domorodci označují jako pramen všech řek a na počest potoka byl vedle něj vybudován chodník.

uncyclopedia