Holandsko

Z Necyklopedie

Nízkozemsko
Nederland
státní zřízení:Svobodná monarchie
hlavní město:Amsterdam
jazyk: nizozemština
náboženství:Islám, Kalvinismus, Katolictví
Hollandmap
premiér:Don Chichot (čte se Don Kokot)
hymna:Wilhelmus van Nassouwe
měna:Euro
národní jídlo:Holandský čekankový salát
národní sport:bruslení
Hollandse molen

Větrné mlýny jsou výkonné sušičky drog

Mapa Evropy podle Holanďanů

Mapa Evropy podle Nízkozemšťanů

„Ja si myslím, že aj Pán Boh zariadil, že už majú hladinu mora nad pevnou zemou, po čase sa ľadovce roztopia a takúto zvrhlú zem zmietnu z povrchu zemského

- Ján Slota

Holandské Království, Nizozemsko, Negerlands, Holandská Narkokracie, je bohatý stát na břehu Severního moře.

[editovat] Základní informace

Holandsko je bohatý a neobyčejně tolerantní stát nacházející se v západní Evropě. Občané tohoto státního útvaru jsou zváni Nízkozemšťané, ovšem častěji je užíván nesprávný název Holanďané, který nezahrnuje objemově významnou menšinu obývající Kanárské ostrovy. Je zajímavý tím, že v něm žije jenom 12 % Holanďanů (zbývající část holandské populace tvoří přistěhovalci z Maroka, Turecka) a Nachičevanu. Rovněž je výjimečný tím, že je v něm legální praktický cokoliv (kouřením marihuany na veřejnosti počínaje a rituálními vraždami konče). Této svobody je dosaženo díky tomu, že většina holandských zákonodárců užívá heroin. Neomezeně tolerantní Holanďané jsou opakem ultra konservativních Poláků, což je příčinou tradičních nesvárů mezi těmito dvěma evropskými národy. Devadesát devět procent holandských občanů je narkomany, proto byl název státu změněn na – Holandská Narkokracie.

[editovat] Holanďané

Holanďané jsou hrdým národem. Mají světlou pleť zbarvenou mírně do růžová, která obsahuje THC, čímž se biologicky odlišují od zbytku Evropanů. Rádi stavějí tulipány a pěstují větrné mlýny. Většině z nich chybí nosní přepážka (důsledek dlouhodobého šňupání heroinu). Základní vlastností Holanďanů je nesmírná lakota. Co Skot zahodí, to Holanďan zvedne.

[editovat] Dějiny Holandského národa (chronologicky)

3. 7. 1417 – založení Holandska belgickými Indiány.

12. 7. 1587 – uzákonění pěstování marihuany.

10. 8. 1587 – první křížová výprava vedená proti Holandsku polským králem Wladyslawem Krzywoustym a jeho vojsky jako reakce na uzákonění pěstováni marihuany.

10. 11. 1649 – uzákonění svateb mezi osobami stejného pohlaví.

25. 11. 1649 – druhá křížová výprava vedená proti Holandsku polským králem Lechem Walesou a jeho vojsky jako reakce na uzákonění uzavíraní svateb mezi osobami stejného pohlaví. Tehdy Poláci upálili na hranicích přes sto tisíc holandských gayů a lesbiček.

3. 9. 1765 (časně ráno) – legalizace užívání heroinu v Holandsku.

3. 9. 1765 (v pravé poledne) – příslušnicí polské menšiny žijící v Holandsku páchají hromadnou sebevraždu předávkováním heroinem na protest proti tomuto barbarství.

23. 2. 1834 – uzákonění adopce dětí osobami stejného pohlaví žijícími v manželském svazku.

23. 2. 1834 – Poslední polský král Jan Pawel II páchá sebevraždu skokem z nejvyšší věže svého varšavského hradu, jako projev krajního protestu proti této nehorázné zvrácenosti. Důsledkem jeho neuváženého činu je zánik Polska na několik příštích desetiletí.

19. 6. 1923 – legalizování distribuce všech tvrdých drog na území celého Holandska.

21. 6. 1923 – Poláci v reakci na tuto skutečnost obohacují svůj jazyk novým vulgarismem - Holender.

18. 3. 1981 – Přejmenování Holandska na Holandskou Narkokracii. (z polské strany žádné sankce, protože tam zrovna byl výjimečný stav)

17. 9. 2003 (odpoledne) – Uzákonění uzavírání svateb mezi příslušníky různých živočišných druhů v Holandsku.

17. 9. 2003 (odpoledne) – Polská vláda okamžitě vysílá prostřednictvím leteckého kyvadlového mostu armádu pěti set tisíc elitních polských gastarbeiterů do Holandska. První gastarbeiteři vyskakují z transportních letadel na padácích a přistávají v Amsterdamu do hodiny od uzákonění mezidruhových svateb v Holandsku.

10. 5. 2004 – Poslední homosexuál ukrývající se na území Holandska prchá do Kanady.

14. 7. 2004 – Polská vláda stahuje čtyři sta tisíc svých gastarbeiterů z Holandska a posílá je do Velké Británie na boj proti tamním homosexuálům a feministkám (jejich rozkaz zní: Najít a zničit polsky sercz ent dystroj).

V Holandsku je ponechán pouze pořádkový kontingent čítající sto tisíc gastarbeiterů, který má za úkol střežit tamní hranice před homosexuály z ciziny a obracet holandské kacíře na římskokatolickou víru.

19. 7. 2007 – Holandská vláda se přesunuje do francouzského exilu, aby odtamtud řídila osvobozenecký boj proti polským gastarbeiterům okupujícím Holandskou Narkokracii. Krize by mohla vyústit ve třetí světovou válku za předpokladu, že by se do hry vložilo Lucembursko se svým jaderným arsenálem (nejvíc jaderných hlavic na světě). Diplomaté se pokoušejí uklidnit situaci. Vývoj dalších události je však stále nejistý.

1. 7. 2008 - Zahájen boj proti kouření tabáku v kavárnách, zvaný Mariuana rulez, tabak suckzz!!. Přihlásil se rekordní počet dobrovolníků pro kontrolu čistoty mariánky ve všech holandských kavárnách.

[editovat] Základní slovíčka a fráze

  • Mijn hovercraft zit vol palingen = Mé vznášedlo je plné úhořů.

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

AsieČečenskoČínaIndieIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia