Homer Simpson

Z Necyklopedie

Homer Simpson je multitalentovaný génius, dobrodruh a životu oddaný hedonista ze známé rodiny Simpsonových. Jeho přemrštěný životní styl a nadpozemská kreativita mu však způsobily mnoho trvalých následků, které se i přes jeho genialitu podepsaly na jeho mentální kapacitě.

Na počátku svého života oplýval inteligencí větší, než by dokázal naměřit sebelepší test iq, někde okolo 250. Takový údaj by ovšem stál za zmínku jen kdyby koncept iq kdy o něčem vypovídal. Mladý Homer byl už v batolecím věku mnohem mentálně vyspělejší než jeho otec Abe, který mu v mnohém nestačil a již tehdy si zvykl jako mnoho dalších, kteří mu nedokázali porozumět, považovat ho za idiota.

V 5 letech provedl mladý Homer zajímavý experiment. Zajímalo ho, jak ovlivní jeho myšlení a vnímání, kdýž si zarazí do mozku skrz nos pastelku. Jeho iq rázem kleslo o 50 bodů a tak již nedokázal přijít na to, jak ji sám vyndat. Moc dobře věděl, že požádat o pomoc otce by bylo zbytečné, tak na celou věc radši v poklidu zapomněl.

Během dalších let a vlastně celého života pak Homerovy mentální schopnosti klesaly vlivem degenerativního simpsonvského genu, který se vyskytuje jen na chromozomu Y a postihuje jen muže. To postupně zapříčinilo ztrátu dalších 50 bodů.

O zbytek bodů, tedy 70 se postaraly společně četné rány do hlavy, alkoholismus, ozáření v jaderné elektrárně, nezdravá strava z krastyburgru a kwick-e-martu, sledování televize a zvláště pak televize fox a zpráv na kanálu 6, výchova tří dětí a štěbetání jeho věčně otravné dcery Lízy.

Po tom všem skončil Homer s úctyhodným skórem 80 bodů, což vzhledem k jeho bohatému a nehodami neplňenému životu není vůbec málo. Občas má Homer světlé chvilky, kdy z ničeho nic ovládá dovednosti o kterých divák ani on sám nevěděl a rychle se učí. Má možná nejbohatší pracovní životopis na světě.

Důkaz Homerovi vrozené inteligence budiž, že zplodil dceru lízu, o které se říká, že je celkem chytrá, má Iq 160

Vědecký tým necyklopedie zastává hypotézu, že vysoký stupeň inteligence Homera Simpsona byl způsoben experimentálními drogami, jež jeho matka požila během těhotenství.

uncyclopedia