Homosexualita

Z Necyklopedie

Combo
VAROVÁNÍ
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.
Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Homos.

Gagarin
Jurij Gagarin, první infikovaný muž, který osobně nakazil soudruha Leonida Iljiče.
Leonid
Leonid Iljič, muž, jenž po celém Východním bloku rozšířil homosexualitu.
Husak Breznev
Infekce homosexuality se úspěšně šíří podporovaná tehdejšími médii.

Homosexualita je zastaralé vědecké označení pro sociální, sexuální, politické a obchodní jednání mikroskopického parazita mimozemského původu teploucha folwaro. Na Zemi se patrně teplouch dostal 12. dubna 1961 spolu s Jurijem Gagarinem, který byl prvním nositelem této nákazy, i když v legendách existují náznaky toho, že k izolovaným průnikům teploucha docházelo i dříve. Od něj se nakazili činovníci ÚV KSSS, ÚV SED, ÚV KSČ a za chvíli už se ocucával celý Východní blok. Kromě Vatikánu, Íránu, Albánie a Salt Lake City, kde žádní infikovaní nejsou, tvoří dnes nositelé teploucha folwaro na světě privilegovanou kastu. Zvrácení jedinci nakažení tímto parazitem se sdružují v politickém hnutí, které jeho úhlavní nepřítel Václav Klaus označuje jako homosexualismus.

[editovat] Organismus a životní fáze

Hiphoper
Šestnáctiletý hiphoper Arnošt Vaškůj krátce po té, co z něj homosexuál vycucl pránu.

Teplouch folwaro je subatomární organela schopná cizopasit na většině známých savců. Po průniku do organismu (nejčastěji kapénkovou infekcí) či sdílením předmětů osobní potřeby, u psů očicháváním pachových stop, přebírá rychle kontrolu nad celým organismem a vzniká fenomén, který nazýváme jako homosexualita.

Homosexuálové jsou svojí podstatou vampýři. Pro své rozmnožení potřebuje teplouch folwaro načerpat až sedmkrát jemnohmotnou baryonovou energii známou jako psí-prána, kterou produkují těla mladých samců v oblasti muladhara čakry (prdele). Směsí finančních pobídek, alkoholu, drog, lichotek, a nezřídka také násilí, usiluje homosexuál dostat mladého muže (v pokud možno bezvládném stavu) do horizontální polohy. Vloží si jeho penis do úst a vysaje z něj všechnu pránu. Nashromáždí-li se v těle homosexuála dostatek prány, jsou organely teploucha schopné se začít množit geometrickou řadou a homosexuál infikuje ostatní jedince: potem, slinami, atd.

Jedinec napadený teplouchem zprvu nevykazuje žádné známky onemocnění. Jak parazit nabývá na síle, napadená osoba začíná manifestovat prvotní příznaky. Mohou se vyskytovat v různém pořadí. Patří mezi ně např.: zalíbení v kabelkách, rozezná stejný počet barev jako žena (asi 54 987 odstínů, všechny dovede pojmenovat), nezdravý obdiv k předmětům, jež mají na sobě symbol nakousnutého jablka, výrazná výslovnost písmen "ž", "č" a "š", a další... Vysávání prány také způsobuje morfologické změny v oblasti pánve, což se později projeví na chůzi nemocného jedince, společně s úbytkem svalové hmoty. Osobu, nad kterou již teplouch převzal plnou kontrolu, nazýváme souhrnně jedním slovem buzna. (Více ve článku Gay)

[editovat] Zhoubné následky homopropagandy

Obesenci
Na naléhání Benedikta XIV. probíhají v jižním Polsku rozsáhlé experimenty s léčbou homosexuality dospívajících.

S nárůstem počtu homosexuálů stouply rovněž jejich politické ambice a tito se brzy stali privilegovanou kastou společnosti. Statistiky jsou neúprosné. Na dotaz, čím by se chtěli stát, odpovídá 63% chlapců ve věku 9-16 let, že bohatými homosexuály. V Číně, Saúdské Arábii a Rusku dosud dochází k zabíjení novorozeňat ženského pohlaví. Rodiče, zfanatizovaní agresivní homopropagandou tak reagují na zklamání, že se jim nenarodil teplouch. V českých školách jsou homosexuálové přirozeným středem zájmu a respektu všech spolužáků. Oznámí-li mladý hoch netrpělivě očekávajícím rodičům TU novinku, a přizná se ke své homosexualitě, je z toho malá slavnost s lampiony, ohňostrojem a kapelou a sousedé nosí šťastným rodičům květiny a dárky.

Homosexuální propagandě dnes efektivně staví čelo pouze íránský prezident Mahmúd Ahmadínedžád a římsko-katolický papež Benedikt XIV.

[editovat] Léčba homosexuality

Léčbou homosexuality se v České republice zabývá především Hnutí pro život a Institut svatého Josefa, v jehož čele stojí prof. JUDr. PhDr. MUDr. RNDr. Mgr. et Mgr., Bc. Henryk Lahola, CSc., DrSc., Ph.D., multi dr.h.c., kardinál český, sedmý markrabě moravský, etc. etc. etc. Tyto organizace usilují především o to, aby se moderní česká věda vzdala ideologických předsudků, které jí brání přijmout pokroky íránské vědy na poli boje s homosexualitou.

uncyclopedia