Hon

Z Necyklopedie

Hitler v sortkach.jpg

Zkušební objekt. Jeho životní výkon je v honech vyjádřen úctyhodnými 775 983 209 H. Což není telefonní číslo, ale míra výronů.

Hon je fyzikální jednotka samohany vyjadřující vztah objektu k neexistenci opačného pohlaví a vlastního erotického potenciálu. Jeden hon je značen H, neexistence opačného pohlaví R a potenciál písmenem B. S těmito veličinami lze podle Einsteina dojít k vyvrcholení, ale je to výpočet natolik složitý, že doposud nikdo nevyvrcholil. Z toho lze odvodit, že lidská mláďata opravdu nosí čápi, vrány a v poslední době hlavně komáři. Otázkou ovšem zůstává odkud.

[editovat] Základní údaje

Základní vzoreček pro samohanu je \sqrt{2 H} -X2 ( \frac{x^2 - 3^2}{x - 3} ) + 3. Einstein upozorňoval, že vztah veličin se zakřivuje třením paže (P) a pohlaví (O), kvůli čemuž dochází k předčasným nebo spíše žádným výronům, ale nikdo ho nebral vážně. Čehož lituje hlavně vědecký tým Necyklopedie, který si pečlivým a pravidelným propočítáváním vzorečku vykloubil všechna vlastní pohlaví (nutno upozornit, že jeden nejmenovaný a po zásluze potrestaný člen, vykloubil i jedno pohlaví nevlastní). Vyvrcholením necyklopedistického vědeckého týmu byl před vykloubením výkon, nikoliv výron, díky čemuž dostal k dlahám i grant od Euroutopistické unie na další průzkum vzorečku.

Fanynky.jpg

Objekt se snaží zaujmout opačné pohlaví. Neúspěšně. Jeho nakrčení ramen a opičí škleb oslovené nutí do smíchu. Objekt předstírá bujarost, ale uvnitř sebe pláče.

Original-Emo-Kid.jpg

Smutek objektu.

[editovat] Variabilita výpočtu

Vědecký tým se po uzdravení pustil do strastiplné práce. Přiložením Einsteinových konstant se bohužel, jak se těšili vědečtí pracovníci, nepředejde dočasnému zmrzačení. Posuďte sami: z_{HOP+1} = z_R^2 + B. Umocnění dvojkou je tu proto, aby škarohlídi neobvinili vědecký tým z puritánství. Proto tým částečně upustil od Einsteina a postupným zkoušením jiných konstant dosáhl dokonalosti vtělené do následujícího vzorečku:

 \sqrt{2 H} {2-oB^R* ( \frac{O^2 - 3^B}{R^H*2 - 3} )} {\not \simeq} s^x* \sqrt{5*o^d}

Kde značka „d“ je vyjádřením podpůrných erotických materiálů (časopisy, film, veřejné prostory,…), lomítko vyjadřuje odrazovost zrcadel v prostoru, O je Einsteinovo pohlaví a „s“ vyjadřuje míru rizika vstupu cizí osoby.

Titler.jpg

Objekt vykazuje vůči svému psychoterapeutovi zvláštní vztah. Takto byl zachycen při pozdravu při vstupu do ordinace.

Honění plyšáka.gif

[editovat] Nobelova cena míru 2012

Na konci výzkumu si necyklopedisté vyleštili pravice a vydali se do Švédska převzít Nobelovu cenu za fyziku. Zásluhy si ovšem sebrala Euroutopistická unie a před necyklopedisty přibouchla dveře slávy, poct a tučného konta. Naštěstí se v sálu vyskytoval nastrčený člen Necyklopedie a jednoduchým pomícháním dostala unie namísto ceny za fyziku cenu míru. Teď s ní směšně onanuje v médiích.

[editovat] Další verze samohany

[editovat] Předhon

Přípravná fáze, kdy si objekt buduje atmosféru. Jedná se o samomilostnou předehru, v které si objekt implantuje do těla tušení příchozí rozkoše. K základnímu vzorci je potřeba přidat touhu zbavit se nákladu, soukromí a kapesníčky či jiné záchytné zařízení.

[editovat] Pohon

K vzorci je potřeba přidat veličiny studu, vzteku, touhy po pohlazení a slzsavého plyšového medvídka. Je dobré po pohonu usnout a zapomenout.

Hitler na dovolene.JPG

Fáze pohonu je vzorcem nevyjadřitelná. Objekt je očividně unaven a připraven na usnutí. Slzné kanálky jsou rozjitřeny.

[editovat] Záhon

Některé objekty trvale umísťují svůj výron na jedno neměnné místo. Pokud je místo zásobeno většími dávkami výronu delší dobu, je doporučováno hnijící buničinu osít. Výsledek je dle odhadů velmi překvapující.

[editovat] Výhon(ek)

Verze vzorečku pro malé objektíčky. Do vzorce je potřeba přidat ekvivalent rodičovského pohlavku a zakázaného dezertu po večeři.

[editovat] Myslivecký hon

Myslivci si vymohli na společnosti výjimku vlastního vyjádření samohany. Protože to jsou ozbrojení muži, společnost ustoupila a od té doby si mohou myslivci beztrestně honit ty své zajíce, lišky a černou zvěř do aleluja.

VTN Logo.png
uncyclopedia