Honza Nedvěd

Z Necyklopedie

Montain.jpg

Bratři Nedvědové u táborového ohně

Honza Nedvěd je věhlasný kotlíkář, který pomocí 666strunky omamuje rozvedené třicátnice. 96,258 % posluchačů nahrávek Honzy Nedvěda trpí depresemi. Není divu, kdo by neměl deprese ze skupiny Tyranosauři.

[editovat] Život

Honza se narodil v galaxii Spořilov. Ve škole dělal Nedvědovi evidentně problémy zeměpis. Dodnes situuje Toronto někam do Posázaví a za střed světa považuje Luka pod Medníkem.

[editovat] Dílo

  • Na kameni kámen
  • Ješitný srab
  • Regenerační
  • Tanžínko

[editovat] Nedvěd U pavouka

Při první – a jediné – Honzově návštěvě restaurace U Pavouka v Brně se při zpěvu jeho první písně rozplakal vrchní. Usedavě plakal i při dalších protestsonzích, kterými Honza častuje veřejnost při sebenevhodnější příležitosti, a tak se ho o přestávce zeptali, co ho na Honzových textech tak dojalo. Vrchní však odpověděl, že ho nedojalo vůbec nic. Ten ubohý muž oplakával pouze ztracený zisk, protože se bál, že po takovém ostudném hudlaření mu do hospody přestanou chodit pravidelní hosté.

Poznámka: Restaurace U Pavouka přežila do dnešních dní pouze proto, že se v urychleném soudním řízení podařilo získat soudní příkaz zakazující Honzovi přiblížit se k hospodě blíže, než 373 (prvočíslo) metrů.

[editovat] Fakta o Nedvědovi

  • Jeho praotec nebyl Čech, nýbrž Panda.
  • Uměleckou kariéru zahájil v hospodě U Vlasty v Holečkově ulici na Smíchově, která tímto přišla do likvidace.
  • Honza je ve skutečnosti medvěd, ale každý týden si většinu chlupů oholí, aby vypadal jako člověk. Tím se také vysvětluje velké kolísání Honzovy váhy, která pravidelně téměř skokově klesne o 10 kg, aby pak celý týden pomalu rostla.
  • Když Honzovi bylo patnáct, upustil nůžky na nehty do Sázavy. Od těch dob si brousí nehty o strunu E.
  • Ve volném čase studuje historii Azerbajdžánu.
  • Bydlí se svou vnučkou, kterou vydává za svou manželku, aby byl zajímavější.
  • Vnučka se jmenuje Lucie Bílá
Honza.gif Honzové
Jakub Jan RybaJan Ámos KomenskýJan Berwid-BuquoyJan DvorskýJan FischerJan František WomackaJan HusJean-Jacques RousseauJan KaplickýJan KavanJean LafitteHonza NedvědJan NerudaJán SlotaJán SokolJan ŠvejnarJan XXIII.Ján ZákopřaníkJan ŽižkaHonzíkova cesta
uncyclopedia