Hruška

Z Necyklopedie

Bouncypotato
Necyklopedizovat!
Odkazy, styl - Jak na to?
Logo Necyklopedizovat

[editovat] Hruška

Hruška je živočich z čeledi hruškovitých. Tento stromový parazit obývá 90% Evropy, 75% Asie, 89% Ameriky (severní i jižní), 77,5% Austrálie a nezjištěné procento Antarktidy. Hruška se živí ovocnými plody, a poté jej nahrazuje na místě jejich výskytu. Brání se tkzv. kamufláží či mimikry, stává se podobným ovoci, zejména jablku. Za větev se drží hlavou- tkzv. šťopkou. Většinu těla tvoří hrudník. Pod kůží-slupkou má maso, podobné např. dužině jablek či mladých banánů. Mnoho mladých RAWmagorů a hipšterů se tak, myslejíc si že jedí ovoce, stávají masožravcem.

Anální otvor (tkzv. hnědý bubák) má umístěný na konci těla, čímž je podobný člověku. Zajímavostí je, že nemá končetiny. Barva se pohybuje od světle a tmavě žlutou (másláci), hnědou (tkzv. imigrační hruška) až po zelenou (hruška-generál). Jeho nepřítelem jsou neznalí lidé, jenž z hrušky dělávají na zimu masové konzervy. Znalí lidé se proti nim naopak snaží bránit postřiky. Hruška však člověku není nebezpečná, někteří krotcí jedinci se dokonce dají ochočit a pěstovat v sadech.

Hruska maslak

sameček hrušky po pitvě. Lze vidět i srdeční komoru

uncyclopedia