ICOM

Z Necyklopedie

Autobus společnosti ICOM transport na Florenci.jpg

Dneska budou cestující asi řídit sami

ICOM (IDIOT COLLECTIVE OLD MOTHERFUCKER, v češtině IDIOTSKÝ SPOLEČENSKÝ STARÝ ZMRD, ISSZ) je Jihlava autobusová nízkonákladová společnost, která provozuje velmi neobyčejné autobusy a řve na své cestující.

[editovat] Vozový park

Autobusy ISSZ jsou opravdu neobyčejné a originální, originlní je například způsob využití topení, které neslouží jako topení ale jako opěrka na nohu případně odkladový prostor například pro láhev s vodou, dále jde o nejekologičtější autobus, protože používá ke svému pohonu motor určený pro motorová kola, a proto jede jen dolu, nahoru ho musejí cestující vytlačit. I technické parametry s rychlostí maximálně 30 km/h jsou dnes velice neobvyklé. Na druhou stranu jsou ISSZ autobusy velice bezpečné, bezpečnostní pásy mají, sedačky překvapivě také a při rychlosti jakou jezdí se těžko autobus porouchá, když podle testování u výrobce k jeho rozpadu dochází až při rychlostech nad 100 km/h. Zajímavé je i osvělení, v lampách je po celé délce vložený jakýsi modrý papír s logem ISSZ a.s., ISSZ tvrdí, že je to proto aby v austobuse byla větší tma a a aby řidiče při jízdě nebudilo odrážející se světlo od v čelního skla. Dopravce se pyšní především řadou autobusů PRDO MAX, do kterých cestující nesmí nastoupit s jídlem a pitím aby se snížilo riziko pozvracení, protože to je už samotnou jízdou v tomto voze vysoké. Autobusy PRDO MAX smrdí a jsou velmi neekologické, protože se z nich kouří zplodiny, které smrdí jako hovno.
B731-k-expedici.jpg

Autobus ISSZ typu PRDO MAX

NÁKUP AUTOBUSŮ

Dopravce ISSZ nakupuje autobusy tak, že se pan ředitel ISSZ vloupá v noci do garáže společnosti IT-GLOBAL, kde ukradne 3 autobusy, které přebarví do svých barev. Kradené autobusy nemají oranginu v sedačce. Mezi kradené autobusy patří např. SETRA LE BUSINESS.

[editovat] Služby

Kromě toho si zde můžete užívat služby jako nákup jízdenky, otevření dveří, zavření dveří, projetí zastávky ve které chcete vystupovat nebo nastupovat atd.

[editovat] Chceš řidičák a práci?

Lze také využít služby bezplatně se naučit řídit a zíkat pozici řidiče v společnosti ISSZ, tehdá, když řidič řekne: Vezme to někdo za mě, jsem línej, unavenej, ožralej...? V takové situaci má řidič povinnost vás seznámit s ovládáním a řízením a dohlížet na vás a po úspěšném dojetí o deset zastávek dále by vám měl vydat ISSZ club pass, který vás opravňuje samostatně řídit autobusy ISSZ a stát se plnohodnotným řidičem na plný úvazek této společnosti.

[editovat] Máš hlad..?

...nevadí, v autobusech funguje půjčovna žrádla, to znamená, že pokud jste nedožrali žrádlo, můžete ho tam odložit do speciální skříňky odkud si ho vezme ten kdo má zase hlad. Tato skříňka má na sobě nápis koš, která se v zájmu zachování čerstvosti všeho žrádla pravidelně až několikrát ročně vynáší.

[editovat] Umění

Oranginaa.png

V autobusech ISSZ se podporuje umělecký směr zvaný vandalismus. Přece jen nejlevnější možnost jak na nový autobus napsat logo ISSZ je říct sprejerům aby ho tam nasprejovali, a ještě jako bonus jim dát možnost ztvárnit i graficky celý autobus. V autobusech se často vozí umělecká díla jako pochcané, poblité a posrané sedačky, chleba na podlaze, rozbité okno nebo nejslavnější WC v sedačce s nádržkou (známější pod názvem orangina v sedačce).

uncyclopedia