IPhone

Z Necyklopedie

Název tohoto článku není z technických důvodů zcela správný. Správný název by měl být iPhone.
IPhone 4GS.jpg

Připravovaná social edition verze pro nemajetné

iPhone je takzvaně "chytrý" a brutálně předražený telefon, made in China, od sadařské firmy Apple. Je stylový, ergonomický, úžasný a vybavený jedním (všimněte si, že to není prvočíslo) tlačítkem. Šéf sadařů rozhodl, že jedno tlačítko bohatě stačí.

Tento telefon právě frčí. Né, že by teda někam jel, ale ujíždějí na něm frikulíni. Kdo nemá iPhone, jako by nebyl. Jeho masívní úspěch tkví právě v jeho nedokonalosti. Všichni samozřejmě vědí, že je to pouze vystajlované těžítko a k užitku není, ale právě absencí smysluplných aplikací a funkcionalit si frikulíni a jiní uživatelé nemohou tento přístroj vynachválit. V žádném případě (ani) je neuráží tím, že by toho uměl více, než oni.

Je tedy nade všechnu pochybnost, že největšího rozšíření se tento přístroj dočkal v Americe, zemi zaslíbené frikulínům a jiným vykukům.

Kamen vs. IPhone.jpg

Najděte 5 rozdílů!

[editovat] Velký Stýv ví

Iphone 3g cracks 2.jpg

Jemnými detaily, které má přístroj společný s uživateli, je frikulín magicky lákán k nákupu.

Velký Steve Jobs, hlavní guru a vizionář společnosti, která je za toto elektronické machrovátko zodpovědná, ví co jeho uživatelé chtějí. Chtejí design, chtějí být kůl, chtějí být in, chtějí něco, co jim budou všichni závidět.

Pečlivým dávkováním funkcionality a různých hejblátek poctivě schovaných za draze vypadajícím levným plastem neúnavně dojí své ovečky o poctivě vydělané chechtáky.

[editovat] iOS

Je operační systém pro platformu iPhone, iPod tuch a iPad. Systém je založený na své jednoduchosti a omezenosti, tak, aby by ho zvládl i průměrný poslanec a blbec. Dokonce nemá ani správce souborů. Jednou z nejdůležitějších částí systému je App store, kde můžete stahovat tisíce aplikací, ale jen pár stovek z nich je free a jen pár jsou doopravdy užitečné. (JO, zlatý Android). Jako dokonalý příklad je plnohodnotná GPS navigace, která stojí v App store kolem 40 $, což je téměř polovina pořizovací ceny iPhone 3GS v Americe. Opět body pro Steva Jobse. Zajímavé je, že nejstahovanější aplikací je emulovaná motorová pila a virtuální holící strojek. Ideální na cesty!

[editovat] Přehled generací težítka

[editovat] iPhone

[editovat] iPhone 3G

Druhý model telefonu od Apple který byl velmi srovnatelný s kamenem. Název označuje gravitační působení na kapsu zatíženou tímto přístrojem. Akorát byl asi o 14 tisíc kaček dražší. Neuměl natáčet video, nepodporoval Java aplikace, odesílat MMS, neměl paměťové karty, nešly měnit baterie, posílat přes Bluetooth a neměl rádio. Nutno dodat, že nikdo z uživatelů si toho nevšiml. Všichni byli ohromeni "úúúžasným" designem.

[editovat] iPhone 3GS

Tento model již přinesl řadu vylepšení. Například bylo uživateli umožněno natáčet video a zvětšila se velikost vnitřní karty. A Steve uživatelům dovolil za něj utratit dalších 15 tisíc! Jupííí!

[editovat] iPhone 4

Iphone temperature 4.jpg

Hlášení iPhonu 4, že funkce vyhřívání bytu je zapnuta.

Nový hustodémonsky krutopřísný a kulervoucí design! Výborná schopnost se ušpinit!! Jde rozbít z obou stran!! Otisky na displeji vydrží až 2x déle! Nový procesor (1GHz)! Při delším používání ohřívá nejen ruce, jako jeho předchůdci – tento dokáže vytopit i malý byt!

S iPhone 4 přišla i nová verze iOS 4.0, který Steve vytvořil, aby si namastil kapsu dalšími chechtáky a hlavně aby zpomalil starší iPhone a tím donutil majitele starších modelů koupit si nový. Chytrý chlapec.

[editovat] iPhone 4S

Významným vylepšením verze 4 je varianta 4S. Je stylová, mnohem lehčí, nechybí loga společnosti, je více eko a přestože je primárně určen pro východní trhy, nepostrádá žádnou z kvalit svých předchůdců. Počet uložených čísel je pravda omezen na jedno (opět nejde o prvočíslo – to nemůže být náhoda!), ale kvalita zvuku je némlich stejná. Navíc jako volitelné příslušenství je možno zakoupit pytlík (samozřejmě s logem sadařství).

[editovat] iPhone 5

Nejnovějším přírůstkem mezi iPhony je model 5. Jmenuje se 5, ačkoliv generace je to šestá. Přinesl absolutně revoluční změnu, a sice protáhnul displej o řádek ikonek. Díky významnému ztenčení a změkčení díky použití hliníku na zadní straně přidal také možnost úžasného tuningu. Při vložení do zadní kapsy kalhot a sednutí se elegantně ohne. Veškeré funkce zůstanou zachovány!

Iphone6 valecek.png

Nové příslušenství

[editovat] iPhone 6

  • K iPhone6 je proto jako upgrade dodáván váleček pro snadné narovnání.
  • Nová převratná holicí funkce iPhone6 se však setkala s rozporuplnými názory uživatelů a uživatelek.[1]

[editovat] iPhone 7

  • Nová funkce - odstraněn jack pro sluchátka, takže si nemůžete nabíjet mobil a poslouchat hudbu. Ovečky si ale můžou koupit "úžasné" bezdrátové sluchátka AirPods za "pouhých" 4 990 Kč, které ztratí při 1. procházce po ulici.

[editovat] Budoucnost iPhone

  • iPhone 7s - podle tradice vyjde příští rok (2017), s rychlejším procesorem a adekvátně vyšší cenou. Nový iPhone se bude vyznačovat větším displejem, což znamená, že všem uživatelům iPhonu (opět) povyrostou palce u nohou. Také bude odstraněn Home button.
  • iPhone 8 - nebude mít tlačítka hlasitosti a reproduktor - k čemu, když si můžete připojit sluchátka. Samozřejmě, všechny iOvce budou nadšeny, jaké je to "skvělé" vylepšení.
  • iPhone 8s - bude odstraněn displej a Lightning konektor, takže si koupíte "úžasně levnou cihlu".
  • Dále sadařská firma hodlá představit iPhone nano s pomalejším procesorem, který bude určen pro inteligencí méně vybavené jedince (osazenstvo senátu, Pan Prezident Klaus, Jiří Šlégr a také bývalý ministr školství Josef Dobeš). Tito jedinci totiž trpí obavou z používání, neboť se (oprávněně) obávají, že je přístroj chytřejší, než oni. Výzkumný tým vedený agentem RadyoPem o úspěchu tohoto produktu pochybuje, neboť se ukázalo, že uvedení mívají problémy i s kalkulačkou.

[editovat] Podívejte se také na

Iphone-nano-shuffle.png

uncyclopedia
V jiných jazycích