IPrd

Z Necyklopedie

Google uncyc IPrd na googleTohle je nejlepší článek na téma „IPrd“ na celým internetu.
Název tohoto článku není z technických důvodů zcela správný. Správný název by měl být iPrd.
IPrd

Foto z reklamního letáku Applu na nový iPrd se stručným návodem na použití

iPrd je nový přístroj vyráběný firmou Apple, který přijde co nevidět na trh. Primárně je určen všem těm, kdo trpí plynatostí či naopak zácpou, sekundárně je tu ale pro všechny, kteří si bez technologických novinek ani neuserou.

[editovat] Použití

Vzhledem k inteligenci uživatelů značky Apple dbá výrobce iPrdu na to, aby mohl přístroj používat i naprostý blb. Jediné tlačítko slouží k zapnutí/vypnutí zařízení, veškeré další volby jsou voleny pomocí velké dotykové obrazovky. Poté, co si uživatel vybere režim, po němž touží (vyvolání pšouku, ztužení či zředění stolice, vysoušení či ohřívání konečníku, atd.), zasune aplikátor - plochou trubici umístěnou na dolní straně iPrdu - do svého konečníku a vyčká, dokud se nedostaví kýžený efekt.

Iprd trenink

Program tréninku zadečku zevnitř jistě ocení dívky a ženy toužící po sexy štíhlém pozadí)

[editovat] Enormní zájem fanoušků

Jako u každého revolučního zařízení ze stáje Apple i o iPrd je obrovský zájem. Ačkoliv má být přístroj zaveden na trh až za měsíc, skalní fanoušci Applu již dnes přespávají a bivakují přede dveřmi jeho specializovaných prodejen, aby mohli být prvními, kteří si zasunou trubici do řitě.

[editovat] Cena iPrdu

Firma Apple dbá na to, aby její přístroje nikdy nebyly předražené (zlí jazykové šíří pomluvy o tom, že Apple vydělává pouze na své značce a splňuje tak kritéria definice "pozlaceného hovna") a drží tak jejich ceny na uzdě. Cena přístroje iPrd i s online účtem uSer na 3 měsíce zdarma proto byla stanovena na pouhých 1999 amerických dolarů.

[editovat] Další fukce iPrdu

iPrd nepřináší pouze možnost modifikovat flatenci či stolici zákazníka, je také připojen k 2G sítím a má WiFi, aby mohl odesílat informace o anál-lízách a mohl je nechat vyhodnotit špičkovými odborníky od Apple. Díky tomu se uživatel iPrdu ihned dozví, jak by měl upravit svůj jídelníček, pitný režim nebo volbu toaletního papíru. Přístroj obsahuje i GPS modul, díky němuž uživatel snadno nalezne řitní otvor.

[editovat] Propojení se sociálními sítěmi

Díky 2G připojení k internetu a speciálnímu softwaru může iPrd automaticky sdílet současný stav stolice uživatele na sociálních sítích jako je facebook, twitter či myspace. Komunity uživatelů přístroje pak mají přehled o současných trendech ve sraní a mohou díky tomu modifikovat své jídelníčky tak, aby jejich stolice měla složení podle poslední módy.

[editovat] Zajímavosti k iPrdu

Počítače
El666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDellDetektor lžiElektronika 666HPIntelLenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordMooreův zákonPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: C SharpLispnOTHINGOpenOSTRAJavaPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti

uncyclopedia