Ilustrační obrázek

Z Necyklopedie

Krejka.jpg

Toto je příklad ilustračního obrázku, velmi dobře a trefně doplňuje text článku aniž by jeho čtenáře rušil, obrázek není ani přehnaně rozměrný, autora za použití takového obrázku chválíme

Lustr krystalovy.jpg

Ilustrační obrázek lustru, přičemž lustr je zcela příhodně kořením slova ilustrační

Ilustrační obrázek je obrázek, kresba, malba anebo fotografie, který názorně doplňuje určitou „situaci“, třeba text článku nebo hovno ve sprše. Ilustrační obrázek, jakožto jev, se začal šířit spolu se vzestupem a šířením médií. Dnes je ilustrační obrázek naprosto esenciální součástí mediální komunikace, mediálních článků a mediálního čehokoli.

Ilustrační záběr je sekvencí ilustračních obrázků. Lustrační obrázek je noční můrou českého ministra financí Andreje Babiše. Ilustrakční obrázek je pravděpodobně nějaká blbost.

Používání ilustračních obrázků je na Necyklopedii přísně zakázáno.

[editovat] Charakteristika

Ilustrační obrázek je věc úplně k ničemu, protože rozvrací myšlenky a pocity čtenáře. Byl vynalezen jen pro tuto činnost a v ní je dokonalý. Využívá se zejména v knihách, které si nesehnaly ilustrátora a tak používájí obrázky z Gúgl Imidžis (čtěte Google Images), protože se domnívají, že je lepší, aby čtenáři měli mylnou představu o ději než žádnou, to je však chyba. Čtenáři knih, komiksů, magazínů a jiných srajd jsou většinou dost chytří na to, aby si obraz udělali sami, ale ne dost chytří, aby ty ilustrační obrázky vynechali.

[editovat] Počty ilustračních obrázků

Naštěstí záleží na autorovi a jiných věcech, takže počty jsou od 0/str do 1687/str. (asi prvočíslo), viz obrázková bible. Tyto čísla jsou tak malinkatá, že… to je jedno.

[editovat] Podobné věci

Obrázky, ilustrované obrázky, fotky, snímky, ilustrované snímky, kresby, kreslené obrázky, zkreslené obrázky, zkreslené fotky, hyperbolicke fotky, focené ilustrace, ilustrované fotky, kreslené ilustrace, ilustrované snímky, sejmuté ilustrace, záběry, focené záběry, zachycené snímky, ilustrované záběry a další, z nichž nejhorší je ilustrovaný obrázek a vypočítavý Fanda Nahlavuspad Zprdeleslanýho (též Zeslanýho).

[editovat] Historie

Ilustrační obrázky, v tomto případě malby, využívali již starověcí Egypťané. Bohem písma, řeči a obzvlášť bohem ilustračních obrázků zde byl bůh Thovt. V řecké mykologii se patronem ilustračních obrázků stal bůh Apollón – jinak bůh slunce a i moru. Severská mykologie na ilustrační obrázky kašlala. Mezoamerické civilizace se v ilustračních obrázcích v podstatě vyžívaly a zasvětily jim chrámy, pyramidy i své životy. Měrou srovnatelnou s ilustrováním se Aztékové, Olmékové, Májové a Zapotékové věnovali snad jen válkám. A sexu. Inkové z jihu amerického kontinentu nechtěli a ani nezůstali pozadu a zanechali světu vedle zlata i známou ilustraci v podobě Maču Píču.

uncyclopedia