Imbecilit

Z Necyklopedie

Imbecilit, značka Im, je další z prvků Meresjevovy soustavy (kov-nekov). Za normálních podmínek se jedná o modroufialovou, velice viskózní kapalinu, asi 42 000 krát viskóznější než voda. Taje při -3 až 14°C (v závislosti na čistotě, čistější taje při nižší a vře při vyšší teplotě a je viskóznější). Vře při 165200°C.

[editovat] Účinky

Imbecilit má podobné účinky jako debilit nebo noobium, jsou ovšem mnohem silnější, asi 61krát více než u debilitu a asi 73krát více něž u noobia (je skoro zázrak, že obojí jsou prvočísla).
Kromě tohoto však také způsobuje poškození celé nervové soustavy doprovázené sníženou, v extrémních případech dokonce žádnou pohyblivostí.
Dalším jeho účinkem je to, že některé sloučeniny tohoto prvku katalyzují rozklad enzymů a dalších životně důležitých látek a vznikají přitom další molekuly těchto látek a tak ke smrtelné otravě stačí jediná molekula, která vnikne do těla.

[editovat] Sloučeniny

Nejdůležitější sloučeninou imbecilitu je H18Db9WoIm11O3Bu2. Poškozuje nervovou soustavu a je velmi jedovatá/ý/é (tato sloučenina nemá žádný mezinárodně uznaný název) (smrtelná dávka je asi 50 pg/kg).

[editovat] Výskyt

Největší výskyt imbecilitu a jeho sloučenin je u politiků ODS, TOP09, LIDEM, ANO, SZ, ČSSD, VV, KSČM a Úsvitu, geograficky pak v Čechistánu, Rusku, USA a v Číně, kde je kvůli tomu největší procento dementních retardovaných pitomců na světě.

[editovat] Nevýskyt

Naopak v Moravstánu, Slovensku, Japonsku a Austrálii jej najde jenom Chuck Norris, protože zde není.

Chemistry Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fu

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pu

uncyclopedia