FANDOM

Inženír (Ing. - zkratka I am not inteligent) je akademický titul udělovaný absolventům mateřské školy, kteří v ní strávili alespoň 1 rok a dále těm, co nedokončili ani jednu třídu ZŠ. Jde o prostřední titul mezi titulem Bc. (blbec) a PhDr. (příliš hluboká defektní retardace).

Získání Editovat

Absolvent musí splňovat poměrně vysoké požadavky, mezi nejzákladnější patří natolik vysoká sociální inteligence, aby se absolvent přinejmenším dokázal snést s ostatníma, to znamená nekrást jim hračky, uvědomil si že když někoho zmlátí tak to tomu druhému vadí a naučil se základní znalosti, jako že červená znamená že by neměl chodit přes přechod, atd. a samozřejmě, by se měl umět alespoň sám najíst, to proto aby měl co žrát. Na získání titulu není nikdy pozdě, existují i Školky pro seniory.

Pracovní možnosti Editovat

Vzhledem k tomu kolik práce mohou vykonávat, jsou většinou poživateli invalidního důchodu pro debilitu, avšak, stále se vytvářejí nová pracovní místa pro ně, například pracují jako držák na kabáty, stolek, židle, případně zastávají jinou nekvalifikovanou práci, na kterou jejich mentální schopnosti stačí, vzhledem k tomu, že málokterá židle se dokáže vzápětí proměnit ve stolek, jsou jejich pozice jisté a perspektivní a obvyklý plat se pohybuje kolem 10 Kč/hod. Kvalifikovaná práce jako zametání a popelář už vyžaduje vyšší vzdělání, ale někteří talentovaní Inženíři jsou přijati dokonce i sem, za vrchol kariéry se pro Inženíra považuje místo ve vrátnici, kde je jeho pracovní činnost pouštět zvonící a koukat na televizor.

Povolání
Znak samec Ryze mužská

BodyguardBůhHasičHorníkKnězKovbojPapežPirátTatrman

Znak samice Ryze ženská

AndulaHajzlbábaPaníčitelkaProstitutka

Znak levna-pracovni Levná pracovní síla

BarmanBezdomovecDítěKulakPotřebný

Znak draha-sila Drahá pracovní síla

FrikulínMagistrPodnikatelVědec Necyklopedie

Znak politika Politici

KlaunPolitikPrezidentŘeditel zeměkoule

Znak ostatni-statni Ostatní státní zaměstnanci

AgentAktivistaDůchodceMeteorologNovinářOdborníkPapírový policistaPedagogPolicistaSmrtkaUčitelÚředník

Znak delnicka Dělnická třída

KloboučníkKominíkLékařOpilecRobotSkýrníkStarý pecařVodič mulyZedníkZemědělec

Znak zbytecna Zbytečná povolání

AstrologBakchalářBc.EkoteroristaFilosofInženýrNadpisářStudentŠéfVědecWC kreativec