Indie

Z Necyklopedie

Indický sultanát
भारत गणराज्य
Bhārat Ganarājya
Indický sultanát – znak
Indický sultanát – vlajka
státní zřízení:sultanát
hlavní město:Nové Dillí
jazyk: Hindština+dalších 21 jazyků
náboženství:Hinduismus, Buddhismus, Islám
počet obyvatel:FauxCounter.gif
Indický sultanát – mapa
sultán:Šáh Rúkh Khán
premiér:Nádhera Darmodrandil Módí
hymna:Tunak Tunak Tun
měna:rupie
národní jídlo:kuře Windaloo
Gandhi studio 1931.jpg Máhatmá Gándhí protestuje proti tomuto článku
Z Indie pochází kámasútra, konopí a duševní uvědomění. Za Jihočeské matky jsme proti Britům nebojovali!

Indie je velká země, kterou omývají vody Indického oceánu. V Indii najdete všechno - chudobu, špínu, spalování mrtvých u řek; bohatství, mrakodrapy, lékaře a programátory s vysokým vzděláním.

[editovat] Dějiny

Civilizace v Indii vznikla už v době, kdy se nevědomoucí Egypťané topili v Nilu. První lidé, kteří tam žijí až dodnes jsou indiáni. Indie se se svou velikostí stala kolébkou spousty náboženství. Ukázal se tu princ Buddha, Arabové se tu snažili zavést islám, hinduisti rozdělili lidi do kast (jako například - když vaši předci byli po generace žumponorníci, tak i vy jste se museli potápět v ***). Po objevení Evropou se tu začaly množit všechny možné obchodní společnosti. Nejvíce indického čaje vyhráli žízniví Britové a tak tu slušnou dobu vládli. Když Indové začali schválně hladovět (např. vyzáblík Gándhí), Britové to radši zabalili. Od Indie se v tu ránu separovali muslimové obývající indický západ a východ a založili Pakostán (ten se později rozpadl na Pakostán a Bangladéš). Od té doby si Indie žije v míru a závodí s Číňany o to, kdo bude mít víc lidí.

[editovat] Populace a všechno kolem

Velká. Najdete tu spoustu lidí a každý druhý bude více méně zajímavý. Indie je spolkový stát. Nejmenší stát je i nejbohatší. Indie má na některých místech velmi rozvinutý průmysl. Indové vynalezli karí. Indové mají odlišný vkus pro filmy - v Bombay se většinou točí slaďáky, který by se styděla vysílat i Nova. Mluví se zde celkem 1613 (je to neuvěřitelné, ale o5 jde o prvočíslo) jazyky.

[editovat] Podnebí

Podnebí Indie je díky geografické poloze teplé. Indové však mají rádi pořádné teplíčko, proto si do jídla přidávají rozličná ostrá koření. Každý Ind také má nějakou tu karmu.

[editovat] Ganga

Ganga je nejdůležitější indická řeka, která se na světě v minulosti proslavila jako svatá řeka. Dnes je to jediná řeka, která se dá přejít suchou nohou i mimo mosty, které zde beztak skoro nejsou. Tento stav Indům velmi vyhovuje. Je velice obtížné v řece někoho utopit ber použití násilí. Řeka je dále používána jako skladiště, pohřebiště, smetiště, suchý záchod a (po odkopání hladiny krumpáčem) i jako zdroj pitné vody.

[editovat] बिहार

India Bihar locator map.svg

Indický svazový stát Bihár (भारत) je asijskou baštou Jihočeských matek.

Bihár (बिहार) je asijskou baštou Jihočeských matek, které tento indický svazový stát zcela ovládly a zavedly zde tvrdou mateřskou diktaturu.

Bihár je ovšem v dlouhodobých strategických plánech pro Jihočeské matky pouhým předmostím, které si vybudovaly v rámci svého plánu Drank nach Osten, zaměřeném na dobytí a totální porobení Číny.

Jihočeské matky zcela ovládly bihárskou politickou scénu po odchodu Angličanů. Svou proti-antikoncepční politiku umně skloubily s tradičním indickým náboženstvím (především s krvavým kultem temné bohyně Kali, v sanskrtu Kālī काली, bohyně násilí a smrti). Výsledkem bylo drtivé vítězství ve volbách a ovládnutí mocenských struktur státu.

Od chvíle, kdy se Jihočeské matky dostaly k moci, populační křivka neuvěřitelně stoupá. Relativně malý stát Bihár přispěje k tomu, že Indie bude brzy (vzhledem k tomu, že v Číně se rodí málo dětí) nejlidnatějším státem na Zemi.

V Biháru je přísně zakázána jakákoli antikoncepce. Dodržování zákazu hlídají akční hlídky Jihočeských matek. Kontroluje se i přerušovaná soulož. Za překročení zákona hrozí přísné tresty.

[editovat] Ekonomika

0rupií.jpg

Nová indická bankovka má ambici zatočit s úplatkářstvím

V Indii je velmi obrovský rozdíl mezi jměním nejbohatších a nejchudších obyvatel. Povznesení nižších společenských vrstev na vyšší životní úroveň brání jednak tradiční kastovní systém a druhak tradiční obdarovávání (rozuměj korupce). Poslední pokusy tento problém řešit jsou datovány do roku 2016, kdy vláda zrušila bankovky s nejvyšší nominální hodnotou 1000 a 500 rupií a zavedla bankovky o hodnotě 0 rupií.

[editovat] Vyslanci Indie v ČR a ve světě

Indie vyniká budováním velmi úzkých vztahů se všemi ostatními národy. Vytvořila kvůli tomu dokonce zvláštní kastu obyvatel, které začala už kolem prvního tisíciletí našeho letopočtu rozesílat po světě. Jedná se o všeobecně nadané lidi, zvlášť k tomuto úkolu vybrané. Mezi jejich specifika patří zachovávání indických tradic za každou cenu a v každé době. Na druhou stranu jsou ovšem velmi operabilní v takových věcech, jako je měnění svého názvu - nedávno se jim ještě říkalo Cikáni, nyní si říkají Romové a do budoucna se pravděpodobně změní ve Flashe.

V poslední době se indiánům podařilo infiltrovat vedení nejdůležitějších a největších korporací, jako jsou Gúgl či Microsoft - viz pánové Sundar Pičaj nebo Saťja Nadella.

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDSvobodné město HamburkŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKatarKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaBurkina FasoEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieBanánová republikaÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaHavajKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandPirátský státSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia