Indie

Z Necyklopedie

Indický sultanát
भारत गणराज्य
Bhārat Ganarājya
Crossedjhadoos-200
India flag
státní zřízení:sultanát
hlavní město:Nové Dillí
jazyk: Hindština+dalších 21 jazyků
náboženství:Hinduismus, Budhismus, Islám
počet obyvatel:FauxCounter
Map India Ahmedabad
hymna:Tunak Tunak Tun
měna:rupie
národní jídlo:kuře Windaloo
Gandhi studio 1931 Máhatmá Gándhí protestuje proti tomuto článku
Z Indie pochází kamasútra, konopí a duševní uvědomění. Za Jihočeské matky jsme proti Britům nebojovali!

Indie je velká země, kterou omývají vody Indického oceánu. V Indii najdete všechno - chudobu, špínu, spalování mrtvých u řek; bohatství, mrakodrapy, lékaře a programátory s vysokým vzděláním.

[editovat] Dějiny

Civilizace v Indii vznikla už v době, kdy se nevědomoucí Egypťané topili v Nilu.První lidé,kteří tam žijí až dodnes jsou indiáni. Indie se se svou velikostí stala kolébkou spousty náboženství. Ukázal se tu princ Buddha, Arabové se tu snažili zavést islám, hinduisti rozdělili lidi do kast (jako například - když vaši předci byli po generace žumponorníci, tak i vy jste se museli potábět v ***). Po objevení Evropou se tu začaly množit všechny možné obchodní společnosti. Nejvíce indického čaje vyhráli žízniví Britové a tak tu slušnou dobu vládli. Když Indové začali schválně hladovět (např. vyzáblík Gáhndí) Britové to radši zabalili. Od té doby si Indie žije v míru a závodí s Číňany o to, kdo bude mít víc lidí.

[editovat] Populace a všechno kolem

Velká. Najdete tu spoustu lidí a každý druhý bude více méně zajímavý. Indie je spolkový stát. Nejmenší stát je i nejbohatší. Indie má na některých místech velmi rozvinutý průmysl. Indie válčí se sousedním Pákistánem, který byl původně indické území. Bangladéš je taky bývalá součást Indie. Indové vynalezli karí. Indové mají odlišný vkus pro filmy - v Bombay se většinou točí slaďáky, který by se styděla vysíla i Nova. Mluví se zde celkem 1613 (je to neuvěřitelné, ale o5 jde o prvočíslo) jazyky.

[editovat] Ganga

Ganga je nejdůležitější indická řeka, která se na světě v minulosti proslavila jako svatá řeka. Dnes je to jediná řeka, která se dá přejít suchou nohou i mimo mosty, které zde beztak skoro nejsou. Tento stav Indům velmi vyhovuje. Je velice obtížné v řece někoho utopit ber použití násilí. Řeka je dále používána jako skladiště, pohřebiště, smetiště, suchý záchod a (po odkopání hladiny krumpáčem) i jako zdroj pitné vody.

[editovat] बिहार

India Bihar locator map

Indický svazový stát Bihár (भारत) je asijskou baštou Jihočeských matek.

Bihár (बिहार) je asijskou baštou Jihočeských matek, které tento indický svazový stát zcela ovládly a zavedly zde tvrdou mateřskou diktaturu.

Bihár je ovšem v dlouhodobých strategických plánech pro Jihočeské matky pouhým předmostím, které si vybudovaly v rámci svého plánu Drank nach Osten, zaměřeném na dobytí a totální porobení Číny.

Jihočeské matky zcela ovládly bihárskou politickou scénu po odchodu Angličanů. Svou proti-antikoncepční politiku umně skloubily s tradičním indickým náboženstvím (především s krvavým kultem temné bohyně Kali, v sanskrtu Kālī काली, bohyně násilí a smrti). Výsledkem bylo drtivé vítězství ve volbách a ovládnutí mocenských struktur státu.

Od chvíle, kdy se Jihočeské matky dostaly k moci, populační křivka neuvěřitelně stoupá. Relativně malý stát Bihár přispěje k tomu, že Indie bude brzy (vzhledem k tomu, že v Číně se rodí málo dětí) nejlidnatějším státem na Zemi.

V Biháru je přísně zakázána jakákoli antikoncepce. Dodržování zákazu hlídají akční hlídky Jihočeských matek. Kontroluje se i přerušovaná soulož. Za překročení zákona hrozí přísné tresty.

[editovat] Vyslanci Indie v ČR a ve světě

Indie vyniká budováním velmi úzkých vztahů se všemi ostatními národy. Vytvořila kvůli tomu dokonce zvláštní kastu obyvatel, které začala už kolem prvního tisíciletí našeho letopočtu rozesílat po světě. Jedná se o všeobecně nadané lidi, zvlášť k tomuto úkolu vybrané. Mezi jejich specifika patří zachovávání indických tradic za každou cenu a v každé době. Na druhou stranu jsou ovšem velmi operiabilní v takových věcech, jako je měnění svého názvu - nedávno se jim ještě říkalo Cikáni, nyní si říkají Romové a do budoucna se pravněpodobně změní ve Flashe.

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieČečenskoČínaIndieIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia