Intel

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Pár Pařmenů.

„Saudruh, největší zákazník Intelu, byl ve srabu.“

- Vypravěč v Pár Pařmenů

„Každé dva roky vyrobíme 2x rychlejší profesory, ale Mrkvosoft 2x pomalejší software.“

- Můrové pravidlo

   Intel je společnost, která vyrábí extrarychlé mikročípky. Bohužel na tyto profesory většinou bývají nasazeny "operační systémy" od firmy Mrkvosoft. Intel v roce 1968 (to je jeden s důvodů proč má Jarda Jágr toto číslo na dresu) založil Robertek Noyc a Gordon Můra.
   Největší zakázku Intel uzavřel se Saudruhem, když mu vyrobil 19 mikročipů, které se vlezly do prstene plus jeden extra mikročip, kterým ostatní mikročipy ovládal. V prstenech nebyly jenom mikročipy, které spotřebovaly 1mA za rok (to by to nefungovalo), takže Intel musel vyrobit i mikrozdroje (stačil 1W), mikro paměťové moduly (1PB), obvzláště silnou mikrobaterii (1000000 Ah), grafika stačila integrovaná (Intel HD 4600 mikro), čipset Intel 1 a celé to zapouzdřit do vodotěsného a nezničitelného pouzdra. Intel to zvládl na výbornou a Saudruh mu za to tučně zaplatil.

[editovat] Produkty

[editovat] Procesory

  • Pentagon
  • Celer(on)
    • Mrkev (Podporoval pouze windows, shořel při stisku F13)
    • Petržel (Podporoval všechny OS kromě windows)
  • Kóre
    • i9
    • i7
    • i5
    • i3
    • Duo
    • Sólo
    • Kvadrant

[editovat] Čipsejty

  • Intel Hamé 76 express
  • Intel Z a jakékoliv číslo

[editovat] Integrované grafické karty

  • Intel HD "Grafika"
  • Intel HD 2500 - 5000
uncyclopedia