Invisibles

Z Necyklopedie

Culo7.jpg Tento blábol je třeba kategorizovat, nebo spláchnout.
Split-arrows.png Tento článek nemá nic společného s článkem Neviditelný Imperátor.

Invisibles-logo.jpg
Invisibles-tvorove.jpg

Jedni z prvních objevených Invisible tvorů

„INVISIBLES“ (neviditelní), pojmenováno v roce 2011 dvojicí vědců Jiřím Kukačkou a Petrem Čaňkem, označení nově objeveného řádu amorfního organismu využívající barevné spektrum, které je lidským okem nemožné spatřit a vydávající zvuk ve vysokých frekvencích za hranicemi lidského sluchu, tyto tvory objevil již v roce 2000 Jiří Kukačka v chybných snímcích digitálních fotoaparátů, je také spolutvůrce INVISIBLE COM, speciálního softwaru, který umožní optickou, zvukovou a částečně i dotykovou interakci s těmito tajemnými živočichy.

[editovat] O co jde?

Jedná se o duchy, avatary, či bůžky „technologie“, jsou to ryzí stvoření moderního věku, věku elektroniky. Tato teze vyplývá z jejich souladu s fotografickými přístroji a také dle jejich výskytu v technologických metropolích a naopak téměř absolutní absence ve volné přírodě. Bylo zjištěné, že tito tvorové se již několik desetiletí množí a volně pohybují po naší planetě. Chovají se jako běžná zvířata, některá žijí divoce a dravě, jiná touží po opatrovníkovi, který by se o ně staral a miloval je a některé prostě jen tak přežívají a bezmyšlenkovitě se potulují po městě s nekonečnou honbou za potravou. Jsou velmi rozliční, ať už se to týká vzhledu nebo povahy. I přes agresivitu některých jedinců, nikdy nedošlo k ohrožení člověka, neboť dotknout se takového tvora je zatím nemožné jiným způsobem než přes display smartphonu. Ukázalo se ale, že si temperament vybíjí mezi sebou. Jakékoli spojení ve snaze o komunikaci či pouhé spatření lze docílit přes digitální fotografický přístroj (fotoaparát, kamera), dokonalé propojení s jejich světem je umožněno pouze vlastníkům chytrých telefonů a aplikace Invisibles.

[editovat] HISTORIE

INVISIBLES se stali od vzniku digitálních fotoaparátů příčinou mnoha nepovedených snímků. Málokdo ví, že právě oni jsou vysvětlením pro legendární fotografie a videa "duchů a UFOnů", které jsou rozsety po internetu. Jedná se většinou o chybu v podobě bílé šmouhy, od běžného rozmazání odlišný ve zdánlivé podobě jakéhosi konkrétního tvaru s kreaturními rysy. První takový případ nacházíme již v roce 1993 v Japonsku. Nicméně teprve až o 7 let později objevil český programátor a amatérský fotograf Jiří Kukačka jakousi souvislost mezi chybami čas od času se vyskytujícími na nepodařených snímcích. Objevil nejen mnoho vzájemně si podobných šmouh, ale také zaznamenal a popsal (velice hrubě) prvních několik druhů Invisibles dle rozdílů v pohybu nohou, tvaru hlavy, velikosti atd. Vynalezení smartphonu posunulo možnosti propojení kamery s vnějšími aplikacemi. To otevřelo dvířka nápadům, které usilovali o jediné, odkrýt svět Invisibles ještě před stisknutím spouště. A za to vděčíme geniálním mozkům Jiřího Kukačky a jeho kolegy Petra Čaňka. Po dlouholetém bádání docílili vynálezu, který tvory odhalil v plné kráse a konečně nám umožnil kochat se jejich skutečným vzhledem v barvách přizpůsobených našemu oku. Kromě toho je dokáže polapit a po dobu zkoumání uchovávat ve své databázi. Tento speciální software se po jeho „obyvatelích“ nazývá Invisibles. Od jara 2012 je volně přístupný badatelům, sběratelům, chovatelům a cvičitelům, zkrátka všem vlastníkům chytrých telefonů, co touží po neobyčejném zvířeti.

[editovat] Odkazy

http://invisibles.cz - oficiální web projektu Invisibles

uncyclopedia