Islám

Z Necyklopedie

Přesměrováno z Islám vítězí

Gargamel1

Tento článek podvracející svobodu jednotlivce byl zplozen židozednářskými lumpy podílejícími se na tvorbě zrůdného Nového světového řádu! Již dříve se podíleli na útoku na Světové obchodní centrum a financováni jsou Rockefellerem a dalšími přisluhovači rasy Reptiliánů!
Alcohol-free
Při čtení tohoto článku platí
přísný zákaz pití piva
Boboburka

Muslimky rády nosí pokrývky všeho vyjma očí

Angry muslims

Muslimové jsou sice lehce horkokrevní, zato však přátelští

„Mačkáš mi hadís debile.“

- Jana

„Tvůj Bůh je falešný bůh.“

- Teal'c

Nuvola apps kmoon Islám je náboženství věřící v Alláha, Písečného boha. Islám je neagresivním (narozdíl od hinduismu) progresivním náboženstvím, které vyzdvihuje život, svobodu, rovnost a toleranci. Svatá kniha islámu – Korán – je jedinou knihou před Danteho Dekameronem, která se nestaví proti homosexualitě.

Islám vznikl sepisem Koránu v raném období Starověkého Egypta a jedná se tedy o nejstarší náboženství světa. Tajemný učenec a jediný autor Koránu byl však faraónem z Egypta vyhnán a rozhodl se vrátit do země svých otců. Při cestování do rodné Indie jej ale přepadl, obřezal, okradl, zbil a zabil gang tuláků vedených Mojžíšem.

Člověk věřící v islám se nazývá muslim. Značnou část muslimů tvoří Arabové. Arabové mluví arabsky.

[editovat] Islámské školy

Palestina-kalasnikov-RPG

Oslavy dvou Palestinců zachytil fotograf krátce po uzavření příměří, přičemž nechyběly samozřejmé rachejtle (1994)

Maly-Palestinec

Skupina mladých Palestinců v památném incidentu zachránila izraelského vojáka (2007)

Holyna

Skupina mladých Palestinců v památném incidentu zachránila českou průvodčí (2015)

Nuvola apps kmoon Islámské školy jsou v základě dvě: Sunnité, Šíité a Mormoni. Naopak fanatici jako jsou příznivci skupin al-Káida, Hizballáh nebo Daesh k islámu nepatří ani nikdy nepatřily, nesouvisí s ním, nevěří v něj, neuctívají Alláha, neuctívají Mohameda ani nikdy nikomu nevyhlásili džihád.

Vedle Mekky a Medíny je pro islám svatým místem též město Jeruzalém. Konflikt mezi Izraelem a Palestinou v 90. letech zdánlivě zdárně vyřešili Šimon Peres, Jicchak Rabin, Jásir Arafat a Saddám Husajn, za což jim byla odměnou vedle míru rovněž Nobelova cena. Pořadatelé však měli připraveny jen ceny tři a tak se na Saddáma Husajna nedostalo. Poslední jmenovaný byl tímto aktem neúcty velice zklamán.

Naneštěstí byl o desetiletí později hrdina Jásir Arafat otráven. Gangem sionistických tuláků vedených Mojžíšem. Konflikt se následně rozhořel nanovo.

[editovat] Dějiny islámu

Zatímco učení islámu bylo před civilizací vlivem Mojžíše utajeno, judaismus a následně křesťanství Korán a jeho verše zneužili a dezinterpretovali. Mnohé navíc začlenili do Bible, a to jak do Starého zákona, tak do Nového zákona. Tento šok islám poznamenal a dodnes se „učenci“ Západu a Izraele snaží světu namluvit, že to je právě islám, který čerpá ze dvou Abrahámovských náboženství. Přes tuto demagogii bylo dokázáno, že tomu bylo naopak.

Zlá nenávistná perioda našich dějin končí mezi 7. a 8. stoletím s příchodem rodáka z Mekky proroka Mohameda (Nechť je mír při něm). Mohamed íbn Abduláh íbn Abdulmutálíb bin Saúd byl enigmatickou postavou, který islám vzkřísil a šířil napříč kontinenty vzdor nepřátelům ze všech stran. Nejen, že se se svými souvěrci ubránil a vpád odrazil – dokonce vzápětí zahájil výpravy nejprve do Levantu (zde porazil Židy), dále do Egypta (zde porazil faraona) a i do Persie (zde porazil Sásánovce), poté dále na Kavkaz (zde porazil Sovětské Gruzínce) a do Turecka (zde porazil Seldžucké Turky a Byzantince) a potom rovnou na Balkán (zde porazil sparťanský helénský spolek). Při návratu zpět rozšířil islám do střední Asie (zde porazil Mongoly) a Indie (zde porazil Mughaly) a Indonésie (zde porazil Indonésany). Před svou smrtí ještě stihl dobýt severní Afriku (zde porazil Vandaly), Španělsko (zde porazil fašisty Francisca Franca) a Francii (zde je uvítali) a cestou nazpět porazil ještě Američany a pak už se Mohamed (Nechť je mír při něm) vrátil domů.

Více ve článku křížové výpravy a bitva u Vídně.

[editovat] Islámský svět

Muslimske zeny s detmi 01

Muslimky bývají terčem kritiky imámů kvůli svojí vyzývavosti

Nuvola apps kmoon Islámský svět je dnes velmi často bojištěm, kde se náboženští fanatici střetávají se Západní imperialistickou expanzí. To vše na úkor místních obyvatel.

Blízký východ
Afrika
Asie
  • Barma – občanské nepokoje (ze strany fanatických buddhistů)
  • Indie – diplomatické napětí s Pákistánem
Evropa

[editovat] Islám v ČR

Islám vítězně táhne světem. Ani Česká republika, nejateističtější stát na světě, nedokázala vzdorovat učení Alláha. Ještě nedávno si mnozí mysleli, že stavba Petrovské mešity byla pouze nepodstatnou epizodou. Nyní již tito bezvěrci prozřeli. Symboly půlměsíce českou zemi už brzy zahalí. Je to jen otázkou času.

[editovat] Víra nebo ideologie?

Pochybní kritici islámu (např. Tomio Okamura) se lidovým masám snaží nakukat, že islám není vírou a že je jenom zvrácenou ideologií. Odborníci (např. Muhamed Abbas) na tuto problematiku mají ale řadu výtečných argumentů, faktů a postřehů:

  • nenávistným je kritizování islámu (Tomio Okamura)
  • nenávistným je především kreslení urážlivých karikatur (Jesuis Charlie)
  • právo šaría je moudré
  • právo šaría je vůči ženám dokonce velmi moudré
  • Korán je svatou knihou, jejíž verše vypovídají o náboženské toleranci[2]

Když kritici již neví kudy-kam, snaží se vytáhnout téma Áišy, Mohamedovi (Nechť je mír při něm) lásky, které bylo v čase jejich svatby 6-9 let (slovy: šest pomlčka devět let), což by mohlo působit jako snaha vyobrazit Mohameda (Nechť je mír při něm) jako „pedofila“. Na obranu tohoto svazku je ale třeba poznamenat, že Áiša byla vyspělá na svůj věk – její otec a první chalífa Abú Bakr ji před sňatkem popsal jako mladou slečnu vypadající na 12 let s rašícími prsy a mírným ochlupením v intimní oblasti. Sama Áiša už mívala menstruaci, často i několikrát do týdne. Navíc vyrůstala se samými bratry a věděla jak jednat s muži.

[editovat] Zajímavosti

Nuvola apps kmoon Když ve slově džihád vyjmeme první, čtvrté a páté písmeno vznikne nám slovo žid.

Nuvola apps kmoon Hidžáb se těší dlouhodobé oblibě mezi ženami jakéhokoli věku, a to i v Evropě a Rusku.

Nuvola apps kmoon Áiša je důvodem, proč Japonci odmítají imigraci.

[editovat] Po přečtení Koránu si pročtěte také

Muslimske-wc-th

[editovat] Zdroje, súry a odkazy

  1. Human Rights Watch: Ukončete stav nouze pane prezidente
  2. Britské listy: Tolerance islámu (Muhamed Abbas)
Náboženství
GBfifthteen
Křesťanství
Rabbi
Judaismus
Zz
Materialismus
Dirndl
Alkoholismus
Happysatan
Satanismus
Boboburka
Islám
Dalajláma a vejce
Buddhismus
Chuck Mohammed
Chuckmaismus
Home.goodies
Mikrobismus
Kabanos oral
Kabanosovci
Celt Arthur
Novopohanství
Kršna
Hinduismus
Semen Suds
Erotismus
1114041222495
Jediismus
Pan Tao
Taoismus
Pastafariánství ikona
Pastafariánství

ArabianRulesFootball

Tento článek úmyslně uráží náboženské cítění a tím naplňuje kritéria pro dobrou satiru. Šalom!
uncyclopedia