Islámsko-Socialistická Republika Severozápad

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: formát, styl, slovosled, odkazy, obrázek

Islámsko-Socialistická Republika Severozápad je stát s nejasnou polohou. Ví se jen, že se nachází na západoseveru Čech.

[editovat] Historie

Vznikla vzbouřením Teplických muslimů a důchodců z Mostu kvůli nedostatku slev a akcí, známý také jako Teplický protest, který se konal v Mostě. Hlavní sídliště je Jirkov, kde sídlí prezident Milodimir Becherovkovič Vodkovič Zetin ( rusky Милодимир Ъэхэрoвкoвич Вoдкoвич Зетин, arabsky سيبهلغ عغلهن عغف هعلاعاهخعل, důchodcovsky to byl ten... ..eee , cikánsky zmutovanej ferko more). Sídlo státu je mešita Usama bin Ládina ( rusky мэшита усама ъин ладина, arabsky ,ةثفش عسئةش لاهى مش , důchodcovsky Tesco, cikánsky arabskej kostel more)dříve známa jako kostel sv. Jilí.
Mapa-severozapad.jpg

[editovat] Působení MOA

MOA ( Moravská osvobozenecká armáda ) v 60. letech, když se tvořili nové SPZ tak záhadně něco udělali, aby oblast 51 ( neboli Most ) měla označení MO, a když někdo měl na SPZ MOA tak byl záhadně zhypnotizován a naverbován do MOA. Postupně začli ovládat celý stát a všichni začali terorizovat Necyklopedii. V roce 2001 ovládání celého státu bylo tak hrozné, že museli změnit systém SPZ a nasadit do boje proti MOA všechny bojové šaliny. Dnes už zde takový vliv nemají jako tenkrát, ale zůstává to záhadou.

[editovat] Cauphland

Důvod proč byl tento stát vytvořen, byl kvůli více slev a akcí. Po Teplickém protestu se začli budovat hypermarkety Cauphland a dnes jsou na každém rohu. 10x Most, 6x Teplice, 5x Chomutov, 4x Jirkov, 3x Bílina, 2x Dubí a v každé vesnici je jeden. MOA se snažili také zaujmout tak plánovali hypermarkety Ghlopus, ale naštěstí neúspěšně.

[editovat] Vznik Prezidenta

Prezident vypadá jako by byl zmutovaný, protože je zmutovaný. V měsíční krajině ( pojmenované po cvičení na přistání na měsíc ) se dnes testují jaderné zbraně a omylem jedna vybuchla na místě, kde stál Miloš Zeman a Vladimír Putin. Poté se navzájem do sebe vrostli a vznikl Milodimir Becherovkovič Vodkovič Zetin ( rusky Милодимир Ъэхэрoвкoвич Вoдкoвич Зетин, arabsky سيبهلغ عغلهن عغف هعلاعاهخعل, cikánsky zmutovanej ferko more ).
Milodimir.jpg

[editovat] Obyvatelsvo

uncyclopedia