Ivančice

Z Necyklopedie

Wangl (někdy Ivančice)

Wangl (někdy Ivančice) – znak

znak

základní data
status: město
kraj: Jihomoravácký
okres: Brno - Že by venkov?
historická země: Asi česko
katastrální výměra: 499 km²
obyvatel: něco přes 10001
nadmořská výška:
PSČ: 664 9?
adresa úřadu: Opilý úřad města Ivančice
adresa: neznámá
starosta: každý den se mění

Wangl (nevzdělanci říkaji Ivanovice) je velice nádherné město někde na jihu Moravy (přesné umístění není známo, protože nikdo nebyl schopnej určit kde se nachází) zřejmé ale je, že je v prdeli světa.

[editovat] Obyvatelstvo

Většinou nevzdělaní vidláci, kteří jen a jen chodí do hospody a jedí nejoblíbenější jídlo ve městě - smažená Hovna s máslem. Průměrné IQ na obyvatele je neznámé (nejde změřit protože jsou to strašní idioti). Co se týče vzdělanosti 50 % obyvatel chodí na zdejší školu Základní Škola Vlaďoše Menšoura (nevzdělanci říkají Vladimíra Menšíka)který Wangl proslavil mletím mouky mlýnky na kafe.

[editovat] Školy

Blázen =)00:05

Blázen =)

Normální žák.

Na zdejších školách (z ních nejoblíbenější je ZŠ Vl. Menšoura) se děti učí podle expresního vzdělávacího programu - Zahulená škola. Tento program je velice poučný naučíte se věci které opravdu budete potřebovat - naučí vás správně kalit, kouřit, vymlouvat se, lhát, jak správně nalepit žvýkačku pod lavici atd. Vyučování začíná v 9.00. Většina studentů je retardovaná, prostě magoři.

[editovat] Denní život

Většina obyvatel má stejný pracovní plán:

  • 8.00 vstát
  • 9.00 nažrat se
  • 10.00 připravit hovna k obědu
  • 11.00 jíst oběd
  • 12.00 pořád jíst oběd
  • 13.00 prdět
  • 14.00 jít na záchod
  • 15.00 srát
  • 16.00 jít do hospody a opít se
  • 17.00 Povalovat se na náměstí opilý
  • 18.00 jít domů
  • 19.00 dívat se na TV
  • 20.00 jít se napít a najíst
  • 21.00 dívat se na TV
  • 22.00 rušit noční klid (mít puštěný rádio na plný pecky)
  • 23.00 spát

(tento plán platí jak pro muže tak i pro ženy).

[editovat] Obydlí

Cinzaky-wangl.jpg

takhle vypadají činžáky ve wanglu

Ve městě není moc rodinných domů, spíš paneláky a činžáky protože tam se můžete furt hádat se sousedama, kdo má uklízet chodbu, a rušit noční klid. Porušování nočního klidu je taky nejoblíbenější činnost zdejších obyvatel. Vetšina domů jak zvenčí tak i zevnitř je posprejovaná.

[editovat] Známá místa ve městě

Stav zdejších ulic je katastrofální. Vetšina chodníků není ani vydlážděná. Silnice - samá díra. Všude se povalují odpadky a psí hovna, musíte dávat veliký pozor abyste do něakého nešlápli! Nejoblíbenější ulice je asi Palackého nám. část "Za kostelem" nebo taky "za mlejnem" zde se schází mnoho lidí a dělají velmi tělu-prospěšné věci - kouření pouze na tomto místě v celém městě můžou kouřit i mladistvé pod 18let! Pak se tam dají chytat také ryby ve zdejší "močce" ta je plná zmutovaných ryb a také odpadků. V létě se tam dá také koupat ale pak jste celý černy a strašně smrdíte, to asi proto že do "močky" vedou odpady z domů.

[editovat] Problémy ve městě

Jak už jste zjistili tak stav zdejších ulic je katastrofální, je to samá díra. Pak je tu velký problém se psími hovny, ty jsou průměrně na každém 3. kroku a nejhorší situace je na náměstí tam jsou na každém 2.kroku. Zatím co nejlepší situace je v parcích kde jsou vyznačeny oblasti "Místo pro psí výkaly" tam nejsou hovna žádné. Dále je tu velká kriminalita každý občan udělal nějaký trestný čin, nejčastější jsou přepadávání starých babičěk, rušení nočního klidu a sprejování dokonce i sami policajti (i když sou na zdejší Městské Policii 2 strážníci)taky sprejujou a posprejovali si stanici od zhora dolů.

[editovat] Služby

Výpis některých služeb a popis co dělají.

[editovat] Nemocnice

Ano! Ve Wanglu je i špitál ale na operace tam radši nechoďte neboť je velká pravděpodobnost že při operaci vám v těle něco zapomenou viz. Tady. Takže tam radši ani nepáchněte!

[editovat] Policie

I když se to tak nezdá tak i ve Wanglu je Městská i státní policie. Ale dělají akorát hovno!! Ve městě je obrovská kriminalita a i samotní policajti ve volném čase přepadávají lidi se svými služebními zbraněmi. Takže na jejich stanici radši také nechoďte, nebo když tam opravdu musíte tak si sebou neberte peníze!!

[editovat] Doprava

Ve Wanglu jsou Vlakové stanice i Autobusové, ale v katastrofálním stavu! Když chcete jet vlakem tak nikam nepojedete protože vlaky které tu jezdí by nemohli zastavit nebo mohli ale nevěděli by kde, protože na zdejších zastávkách a stanicích nejsou nástupiště a proč? protože při stavbě je zapoměli udělat. Autobusy jsou o něco lepší ale jezdí tu jen takové "autobusové dodávky" kam se vleze asi 10 lidí.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia