FANDOM

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: Rozšířit, doplnit a přidat a jiná synonyma a ...

„Přej si něco, padá jablko!“

- Izák Ňůtn
Newton
Izák Ňůtn
Údajná podoba po zásahu neznámého vandala
Biografické informace
Pohlaví

muž

Barva očí po zásahu vandala neidentifikovatelná
Vlasy

pleš

Narození

4. ledna 1643
Londýn

Úmrtí

31. března 1727
Londýn

Rodina

nepočetná

Děti

jedno dítě, nejspíše

Národnost

anglická

Tituly

Ing.

Přezdívka

Izer, Izár, Ňouma

Zajímavosti
1

odhalil tři zákony

2

jeho idol byl Izák Asimov

3

trpěl panickým strachem

4

bývá pleten s Isaacem Newtonem

Izák Ňůtn, (4. ledna 1643 – 31. března 1727) celým jménem Sir Izák Slizák Ňůtn von Applefall und Krystalajt byl anglický ptáček astrofyzik, exkrementolog, matematik, numismatik, jaderný mechanik, latentní metafyzik a pozorovatel UFO. Celý život pracoval v jadrném reaktoru. Jednou, když pojídal svoje koblihy, byl osvícen svým soudruhem učitelem Homerem Simpsonem a z nudy vytvořil pár zákonů. Sir Izák měl jedno dítě, které ovšem nikdy nepoznal, neboť ani neznal jeho matku, kterou byl nejspíše Leonardo da Vinci.

Izák byl poměrně dobrým vědcem a navíc docela známým, ovšem Nobelovu cenu nikdy nedostal. Dostal ale naopak Aspergerův syndrom a na něj zemřel.

Tři zákonyEditovat

Někdy po roce 1666 objevil Izák Ňůtn tři zákony (trojka je prvočíslo), na kterých současná fyzika stojí:

  1. Zákon sílyJablko padá ze stromu na zem a ještě k tomu zrychluje. Tento zákon objevil sir Izák poté, co mu jedno takové zákeřně zrychlující-se jablko spadlo na kebuli.
  2. Zákon setrvačnosti – Češi budou krást, dokud je někdo nezastaví. Ňůtn byl - jako většina fyziků - idealista a tudíž věřil v konečné vítězství dobra.
  3. Zákon akce a reakce – Když po někom hodím šutrem, bude po mne šutrem také hozeno. Sir Izák zřejmě nebyl dobrým vrhačem kamenů, z praktické zkušenosti totiž jasně vyplývá, že strefíme-li se do nějakého bolestivého místa, kámen se nám nevrátí. K tomuto zákonu byl v moderní době zhotoven dodatek, hlásající, že "Kámen vržený do davu se vrátí několikrát s několikanásobnou razancí." Typický příklad z poslední doby: Paroubek kopl do davu jedno plato vajec a zpět se vrátily vajec stovky.

HolkařEditovat

Izák Ňůtn nebyl jenom nudným vědcem-astrofyzikem, byl také hodně na ženské. Když nepozoroval Neptun, sledoval ženy štíhlé, boubelaté, menší nebo vysoké. Říká se, že ženám se vedle něj podlamovaly kolena. Jakoby na ně působila nějaká velká, avšak neviděná, síla Izáka Ňůtna.

Seznam známých milenek
  • Gertruda Einsteinová
  • Haley Maxwellová
  • Mary Amelia Saganová
  • Františka Uzlová
  • Leibniz

AlchymistaEditovat

Málo se ví, že Izák byl též astrologem, alchymistou a vykládal osud z karet. Byl největším alchymistou od dob Edwarda Kelleyho (známého též jako Střihoruký Edward, Flašinet, John Doe, Rudolf II. nebo Vajíčko – všechno pseudonymy) a největším astrologem do doby Petra Messanyho. Během jeho pobytu v „anglickém“ Aberdeenu se mu podařilo proměnit zlato ve vodu, čímž se přiblížil vyřešení Velké vodní krize z roku 1688 trvající dodnes.

ObjevyEditovat

Jak vidí v CieszyneEditovat

Jeden przi srane:

ale przyszło mi na myśl że ked šol srac ta guwna padajum nadół...nielatając dookoła niego.