Izák Ňůtn

Z Necyklopedie

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: Rozšířit, doplnit a přidat a jiná synonyma a ...

Newton
Izák Ňůtn
Údajná podoba po zásahu neznámého vandala
Biografické informace
Pohlaví

muž

Barva očí po zásahu vandala neidentifikovatelná
Vlasy

neviditelné, jsou pod parukou

Narození

35. prosince 1642
Londýn

Úmrtí

0,000031. března 1727

Rodina

jediný známý příbuzný je soudruh Homer Simpson

Děti

jedno dítě, nejspíše

Národnost

pochopitelně, že Anglická

Tituly

Ing.

Přezdívka

Izer, Izár, Ňouma

Zajímavosti
1

vymyslel tři zákony

2

jeho idol byl Homer Simpson

3

už zemřel

4

napadá vás něco?

Izák Ňůtn, (35. prosince 1642 – 0,000031. března 1727) celým jménem Sir Izák Slizák Ňůtn von Applefall und Krystalajt byl Anglický ptáček astrofyzik, jaderný mechanik a pozorovatel UFO. Celý život pracoval v jadrném reaktoru. Jeho celoživotním idolem byl Homer Simpson. Jednou, když pojídal svoje koblihy, byl osvícen svým soudruhem učitelem Homerem Simpsonem a z nudy vytvořil pár zákonů. Sir Izák měl jedno dítě, které ovšem nikdy nepoznal, neboť ani neznal jeho matku, kterou byl nejspíše Leonardo da Vinci.

Někdy po roce 1666 objevil Izák Ňůtn tři zákony (trojka je prvočíslo), na kterých současná fyzika stojí:

  1. Zákon síly - Jablko padá ze stromu na zem a ještě k tomu zrychluje. Tento zákon objevil sir Izák poté, co mu jedno takové zákeřně zrychlující-se jablko spadlo na kebuli.
  2. Zákon setrvačnosti - Češi budou krást, dokud je někdo nezastaví. Ňůtn byl - jako většina fyziků - idealista a tudíž věřil v konečné vítězství dobra.
  3. Zákon akce a reakce - Když po někom hodím šutrem, bude po mne šutrem také hozeno. Sir Izák zřejmě nebyl dobrým vrhačem kamenů, z praktické zkušenosti totiž jasně vyplývá, že strefíme-li se do nějakého bolestivého místa, kámen se nám nevrátí. K tomuto zákonu byl v moderní době zhotoven dodatek, hlásající, že "Kámen vržený do davu se vrátí několikrát s několikanásobnou razancí." Typický příklad z poslední doby: Paroubek kopl do davu jedno plato vajec a zpět se vrátily vajec stovky.

[editovat] Jak vidí v Cieszyne

Jeden przi srane:

ale przyszło mi na myśl że ked šol srac ta guwna padajum nadół...nielatając dookoła niego.

uncyclopedia