Jámy

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Bezedná jáma.

Pavucina

Tento článek je opuštěný.
Prosíme, oprašte ho a vytvořte na něj v ostatních článcích co nejvíce odkazů.
Nezapomeňte potom odstranit tuto šablonu.
Kdo to neudělá, tomu ruka upadne a internet spadne!

Jámystán
Jámy
Jámy oficiální znak obce
Rozdojený kozel , jamské národní zvíře
800px-Flag of Jámy
státní zřízení:Monarchie
hlavní město:Jámy-město
jazyk: Jámština
náboženství:Ano
počet obyvatel:650
Jámy čr
mapa Jam
císař:Kapitán Osvěta
hymna:Ano
měna:Morgoš
národní jídlo:Kekel
národní sport:Přetržená

[editovat] Jámy

též Jůmy nebo Jámystán, pro nepřátelé kteří se ještě nesmířili s definitivní porážkou Díry, (anglicky Holes, německy Die Gruben, maďarsky Gödör, polsky Đół) jsou autonomní území ležící na hranicích mezi Morávstánem a Českem.

[editovat] Politika

Jámáci se hlasí ke komunismu, jedním dechem však dodávají, že jejich císařství je nejlepší. Jámy jsou novodobými zakladateli kolonií. Mají spoustu poboček po celé Zemi. Mezi nejznámější patří Jamajka, Bruntál a Šumperk. Jámy založil Kapitán Osvěta roku 1271 (všimněte si, že je to prvočíslo), protože potřeboval nějaké místo kde se ukrýt před publicitou. První kolonie zvaná Žďár byla založena roku 1273 (opět prvočíslo).

[editovat] Folklór

Na domorodcích vás nejspíše překvapí nevraživost, zvláště tehdy jste-li Žid, Jehovista nebo Róm (a nemyslím CDčko). Dobrý Jamák (též Jamer, Jůmák nebo Jámystánec) poslouchá hevymetál, jezdí na Fechtlovi (v Brüně “fichtl”), poslouchá hevymetál, vlastní Kalašníka a poslouchá hevymetál.

[editovat] Příroda

V Jamách bylo (údajně) spatřeno mnoho endemických druhů rostlin a především zvířat. Za zmínku stojí národní zvíře rozdojený kozel, který je i ve znaku, nebo Yeti lesní nebo Koňoplav obecný. Navíc Jámy nepřímo sousedí se Středozemním mořem.

[editovat] Skloňování slova Jámy

Skloňování se mírně liší od skloňování množného čísla slova jáma, pravděpodobně je tento jev způsoben Jamským nářečím. Liší se především délkou vysloveného "a" po "J", takže celkové vyslovené slovo zní trochu jako Ostravské nářečí.

  • 1.p. kdo, co? Jámy
  • 2.p. bez koho, čeho? bez Jam
  • 3.p. ke komu čemu? k Jamám
  • 4.p. vidím koho, co? Jamy
  • 5.p. oslovujeme: Jamy!
  • 6.p. o kom, o čem? o Jamách
  • 7.p. s kým, čím? s Jamama
    • Množné číslo pravděpodobně nebudete potřebovat.

Nyní znáte pravdu o skloňování, takže prosím, nechte tvary jako “půjdem k Jááámám” historii.

[editovat] Jamská věda

Jak známo, Jámy se vyvíjely poněkud odlišně od ostatních území a to znamená, že většina zde používných strojů je buďto na vysoké nebo naopak nízké úrovní. Jamští vědci používají Turingovy stroje na vše možné, k obsluze používají počítače typu Ural 2. Věnují se výzkumu klávesy F13 a Elektroniky 666. Jak jsem předsadil, i přes používání “zastaralé” výpočetní techniky, se do práce teleportují, nebo používájí MHD zotročených území.

[editovat] Jamský průmysl

Jamský průmysl je z 99% tvořen výrobou piva Jamobrno, nejlepšího piva na celých Jamách. Dále jsou také nechvalně známi dalším Jamským pivem a tím je Jebel.

[editovat] Slavné osobnosti

Je všeobecně známo, že v Jamách bylo narozeno/nalezeno spoustu slavných osobností, jako například:

[editovat] Čestní občané

uncyclopedia