FANDOM

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: Rozprášit, sehnat košťata a toho rozprašovače anihilovat... apod.

„Nikdy jsem nikoho nezastřelil, ne nadarmo mi žíkají Krájínek“

- Jiří Kajínek, přítel Jacka Rozprašovače

Jack Rozprašovač se narodil v Anglii roku 1889 (všimněte si, že je to prvočíslo). Jack byl sériový vrah, žijící v Londýně v 19. století (tohle je taky prvočíslo). Svůj život zasvětil zejména broušení nožů o záda dam a slečen v Londýně.

Jack 2
Jack "Stříkač" Rozprašovač za mřížemi
Biografické informace
Pohlaví

Stříkavé

Barva očí Vystříkaná Modrá
Vlasy

podle síly Elektrického produ, který směřoval do jeho bujné kštice

Narození

xx.xx.1889

Úmrtí

Dosud zřejmě žije (všimněte si, že nevíme, jestli rok jeho úmrtí bude prvočíslo)

Rodina

Cukrářka a Řezník

Děti

žádné

Národnost

židovská

Náboženství

ekumenické

Tituly

Killer

Přezdívka

Baron Rozprášil

Povolání

Smrtka4 Vynálezce, brusič nožů

Zajímavosti
1

Vynalezl keramický nůž

2

Vynalezl nůž zvaný (rybička)

3

Vynalezl Švýcarský nůž

4

Vynalezl vystřelovací nůž

5

Vynalezl Rozstřikovač

Rozprasovac

Jack, když ještě nebyl za mřížemi

Jackův Život Editovat

Jack se narodil (jak je napsáno výše) v Londýně roku 1889 (ve stejném roce jako Adolf Hitler v Hnědově na Hostinci) jako. (Přesné datum se nikdy nezjistilo, protože pracovník na úřadě v Londýně se opil tak, že nemohl psát.) Matka Jacka pracovala v cukrárně (řezala zákusky) ale vzhledem k tomu, že zákazníků bylo moc, nůž se otupoval a otupoval. Proto se Jack rozhodl brousit nože o Londýnské prostitutky. Protože si Jack chtěl vydělat, začal vyrábět rozprašovače po vzoru Číňana (S-Tchi- Kam-Do-Dalky). Jediný rozdíl je, že Jackův rozprašovač skutečně stříkal. Rozprašovač typu JR-666-13 De-Luxe Edition se dokonce stal rozprašovačem roku 1950.

Slavik

Jack s Manželkou, která se také věnovala zpěvu

Jack dosud stále ještě nezemřel. Důkazem je to, že i ve svých 129 letech dokázal odcestovat do Salisbury a tam stříknout svým patentním rozprašovačem pod bytové dveře jakéhosi Sergeje Skripala vlastnoručně namíchnutou voňavku nového typu, nazvanou Novičok. To, že sám při tom neutrpěl sebemenší újmu, přidává jen další důkaz toho, že Jack je prostě nesmrtelný.

Zájmy a Záliby Editovat

Jak je psáno výše ↑, měl Jack slabost v broušení nožů, vynalézání rozprašovačů ho také bavilo. Ale málokdo ví, že Jack také uměl zpívat. Jack v roce 1912 zvítězil v soutěži Zlatý Slavík. (Od té doby vítězil výhradně Karel Gott, [jen jednou ho získal Tomyslav Flus]).

Jak se Dostal za mříže? Editovat

Jack nože brousil vcelku nehumánně. Ženám většinou záda probodal, až vykrvácely. Jeho činy se poté inspiroval i Jiří Kajínek. (který je mu čirou náhodou podobný). Četníci ho zadrželi za desetinásobnou vraždu. Naštěstí se Jack četníkům vytrhl, když ho vedli k soudu. Od té doby se stal jedním z nejhledanějších zločinců Anglie (První byl Usama bin Ladin a jeho pejsek Al-Pajda).

Jack a Sport Editovat

Jack hrál hokej za tým HC Pičín, v roce 1926 vyhrál Kanadské bodování v 12. pralesní lize, okres Příbram. V Německé Bundalize nastoupil ke 2 utkáním za FC Fürspeck. (Jack dal pět gólů ale Fürspeck prohrál nejdřív 2:0 a poté 3:0) V Čečensku se zúčastnil triatlonu. (Bohužel, až během závodu zjistil, že triatlon obsahuje i jízdu na kole, kterou Jack neovládal) V Čechistánu zvítězil v soutěži jedlíků.

A ve Slizsku se utopil při plaveckém závodu (Přesné datum ani rok závodu dosud nebylo zjištěno)

Tělesné proporce Editovat

Jack nebyl nikterak vysoký (se svými 152cm se řadil mezi trpaslíky) Ale se svými 200 kg se při závodech řadil do Ultra-Mega-Giga-Přetěžké váhy