Jaderná ponorka Kladno

Z Necyklopedie

Ponorka czech.jpg

První česká jaderná ponorka na své první operační plavbě.

Vrak.jpg

Areál firmy Železárny a Šrotiště a.s. - vyřazené letadlo ihned, ponorka na počkání.

Ponorka.jpg

Takřka špionážní snímek budoucí chlouby české flotily (kormidlo na zádi odpadlo při přepravě, na jedné terénní nerovnosti).

Voda
Ty si preca Dihydrogenmonoxid,
čo ma drží nad vodou

             Jožo Ráž, Elán
I am the Good Shepherd...

Brněnská Přehrada
Česká přehrada
Modřická přehrada

Mordyje
Zvratka
Vltava
Lužická Hnisa

Česká flotila
Kardinál Miloslav Vlk
Křižník Václav Klaus
Loď Necyklopedie
Primátor Pavel Bém
Jaderná ponorka Kladno
Říční flotila Brno

Bezdrátová sprcha
Ministerstvo námořnictví
Těžká voda
Skoky do vody
Šetření vody
Vodáctví
Vodní elektrárna
Led Sníh Vodní pára
Vodní turistika
Vodní výtah
Povodně

Plavci.jpg

Výcvik budoucí elity

Ceska ponorka.jpg

Budoucí litevská ponorka Folksvír Keflavík během výstavby v Archangelsku, nedbale maskovaná za českou ponorku.

Ponorka ve vltave.png

Nízký stav vody ve Vltavě odhalil potopenou Rakousko-uherskou ponorku

[editovat] Prolog

Z temných hlubin se onehdá vynořila zpráva, podobně nečekaně a náhle jako bublina metanu. Měla i stejné zdrcující účinky. Česko má ponorku!

[editovat] Původ

Zástupce ministerstva uvedl toto: "Ano, po dlouhém vyjednávání jsme ji získali ze sovět..ee, pardon.. ruských armádních přebytků, pouze za cenu odvozu.". Náš tým ale zjistil, že byla odvezena z areálu firmy Železárny a Šrotiště a.s. - viz obrázek.

Na obrázku je prodávající (v uniformě) a kupující (ten druhý). Ten třetí je technical assistant zodpovědný za technický stav plavidla (samotná ponorka je maskována za falešnými stromy).

Podařilo se nám pořídit nekvalitní, ale jediný obrázek plavidla před jeho odvozem do Česka.

[editovat] Technická data

Skoro nejetá jaderná ponorka třídy Tuleň. Byla okamžitě převezena do Česka, neboť již byla asi dvacet let v post-havarijním stavu. Povedlo se k ní získat i originální manuál o 653 stranách (je to prvočíslo). Plány budou k náhledu... možná... někdy....

Ponorka má dva jaderné reaktory, které jsou chlazeny vodou. V případě poruchy čerpadel je možno vodu z reaktorové zóny odsávat brčkem. Palivem je obohacený buran, v případě nouze je zde ještě kotel na lignit a rašelinu, které jsou na palubě dostatečné zásoby.

Posádku může tvořit až 169 osob, čili 13². Vedle nich může plavidlo přepravovat blíže nezjišťený počet Somálců. Podle našich informací již dnes probíhá výcvik budoucí elitní posádky pro další plavidlo této třídy.

[editovat] Výzbroj

Ponorka má 24 šachet na střely s plochou drahou letu. Ty původní byly nahrazeny střelami Harpoouna české výroby, na stlačený vzduch. Na delší vzdálenosti než 1 km bude používána Harpoouna Mk. II. s pohonem na tekutý metan, separovaný z prasopsích bioplynů.

Torpéda Škval, která mají, pokud jsou skladována při teplotě vyšší než – 273,15 °C , politováníhodnou tendenci vybuchovat, nahražena nebyla, a obecně se bude doufat v to, že všichni Češi mají odjakživa z prdele kliku.

[editovat] Jméno

Po vzoru Sov..eee..Ruska i západních imperialistů bylo rozhodnuto pojmenovávat ponorky po českých městech. A jako první bylo určeno právě Kladno.

[editovat] Doplnění

Byl zveřejněn obrázek údajně "české" ponorky ve výstavbě. Nebyla to ovšem pravda. Ponorka se stavěla v Archangelsku pro Litevce, ale v rámci kamufláže byla na příď nalepena česká vlajka.

Google uncyc.jpg Jaderná ponorka Kladno na googleTohle je nejlepší článek na téma „Jaderná ponorka Kladno“ na celým internetu.
uncyclopedia