Jak sestavit nábytek IKEA

Z Necyklopedie

Ikeä
Ikea jesus
NavodIKEA
Velmi vzácná ukázka českého návodu na sestavení nábytku IKEA.
Zabrany ikea
Není divu že se některé zábrany podařilo sestavit až po povodních.

„Do ceny uvedené na nábytku není započítán čas, který strávíte montáží.“

- Kapitán Osvěta

Jak sestavit nábytek IKEA.

Nábytek IKEA je typu DoDo (Dodělej Doma), to znamená, že se nedodává 3D ale 2D. Z toho vyplývá, že si ho musíme sestavit sami. Postup je prostý:

1. Do obou rukou uchopíme volant, nohy položíme na pedály a pustíme spojku.

2. Umným otáčením volantu, verglováním se šaltrpákou a střídavým dupáním na plyn, spojku a brzdu (pořadí dle potřeby) dojedeme do Skandinávské ulice.

3. Máme-li s sebou manželku, obrníme se trpělivostí, nemáme-li sebou manželku vrátíme se domů a řekneme, že měli zavřeno.

4. Máme-li s sebou manželku, nemusíme dělat nic, ona sama vybere, co chce, řekne nám co a jak uchopit, naložit na vozík, zaplatit a posléze narvat do auta.

5. Doma vysypeme obsah krabice na zem.

6. Nalezneme návod.

7. Přeskočíme část anglickou, arabskou (proč je tady tahle, vždyť oni nejradši sedávaj na zemi), běloruskou, bengálskou, bulharskou, čínskou, dánskou, esperantskou, estonskou, faerskou, finskou, francouzskou, frískou, hebrejskou, hindskou, holandskou, chorvatskou, irskou, islandskou, italskou, japonskou, kantonskou, karaimskou, kašubskou, katalánskou, kdovíjakou, klingonskou (fákt jó, nekecej), laponskou, laponskou, litevskou, lotyšskou, lucemburskou (neliší se od vlámské) makedonskou (jak se sakra liší od bulharský??? Natosevyseradělej), maltézskou, moldavskou (ona existuje moldavština?) nějakou divnou, německou, nikdy neviděnou, norskou, polskou, portugalskou, přelepenou, rozmazanou, roztrženou, rumunskou, rusínskou, ruskou, řeckou, sardinskou, skotsky gaelskou, slovenskou, slovinskou, srbskou, španělskou, švédskou, tatarskou, tureckou, ukrajinskou, velšskou, vlámskou (neliší se od holandské), všelijakou a zuluskou...

8. ... abychom zjistili, že česká tam buď chybí, nebo to je ta rozmazaná, nebo ta přelepená.

9. Vrátíme se k verzi slovenské, podle které by se to jistě dalo sestavit, dodnes si přece pamatujeme, že míč je lopta a okno je oblok.

10. Zjistíme, že překladatel si buď zašprýmoval nebo si spletl práci s editací Necyklopedie, protože slovenská verze návodu pojednává o invazi marťanů na Venuši.

11. S heslem "Co Čech, to kutil" se pustíme do sestavování sami.

12. Roztřídíme díly.

13. Roztřídíme spojovací materiál.

14. Vyhodíme přiložené nástroje a doneseme si vlastní vercajk.

15. Přineseme si z lednice dvě lahve Krušovické dvanáctky.

16. Upravíme, přizpůsobíme a poskládáme díly a spojíme je přiloženými šrouby i šrouby z vlastních zásob dle selského rozumu a běžné logiky.

17. Když nám manželka oznámí, že to nemělo být houpací křeslo, ale komoda na spodní prádlo, odejdeme do nejbližší hospody a zůstaneme tam až do zavírací doby.

[editovat] K tématu

Žena za pultem edit Bird hand obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand
Aktron TelekomBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCODebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPaládijumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia