Jak vyřešit plynovou krizi

Z Necyklopedie

Plyn horak

Podle zprávy lékařské komory trpí v České Republice plynatostí až 35% dospělé populace. RWE Transgas přišla s nápadem, jak zabezpečit trvalý přísun plynu do českých domácností a podniků, a vyvěsila tedy následující výzvu:

[editovat] Výzva

Vyzva

[editovat] Ohlasy

Fronta na plyn

Fronta na odběr v Hodoníně

Akce RWE se setkala s obrovskou odezvou. Fronty se tvoří na Pankráci, předbíhá se na Gottwaldovsku, nedostatek odběrných míst hlásí pardubický kraj.

Vláda taktéž rozhodla, že pacienti trpící plynatostí budou osvobozeni od poplatků u lékaře, pacientům ve středočeském kraji bude ještě navíc propláceno 30 Kč. Navíc dle rozhodnutí Komory pro kvalitní český plyn, RWE nebude muset platit za přijatý plyn daň z příjmů.

[editovat] Řešení

RWE na svém krizovém zasedání rozhodla, že neprodleně nakoupí 200 000 tun, fazolí, hrachu a čočky, které bude zdarma rozvážet po celé České Republice. Pytle s těmito potravinami budou shazovány do českých ulic vždy v nočních hodinách společně s recepty na použití těchto potravin.

RWE přichází taktéž s revolučním zařízením, které umožní nepřetržitý sběr plynu od jedinců trpící plynatostí. Tzv. „plynsáček“zamezí úniku či ztrátám plynu při manipulování s těžkými a objemnými předměty. Tento „plynsáček“ bude připevněn na místa odkud plyn uniká, čímž bude zabezpečeno nejen čistší ovzduší kolem osoby takto vybavené, ale zajistí se tím i efektivnější a ekologičtější odběr plynu než na sběrných místech, kde dochází ke ztrátám.

Slogan akce

Děkujeme předem za Váš plyn,
ať přijde dcera, babička či syn,
každému jistě vše se velmi vyplatí
Kvalitní český plyn nikdy se neztratí!

I-zavinac Článek čerpá z díla
Porod kniha2
http://knava.blog.idnes.cz/c/64479/Plynova-krize-vyresena.html
uncyclopedia