Jak zhubnout

Z Necyklopedie

Pohřeb.jpg Černý humor je specifický druh humoru a komiky založený na tom, že paradoxně vyvolává smích prostředky, které ve své podstatě vůbec k smíchu nejsou.

Mezi lidmi panuje mnoho polopravd, omylů a mýtů ohledně zdravého životního stylu, udržování kondice a hlavně - hubnutí. Někteří radí denně cvičit, další tvrdí, že je potřeba dbít na vyváženou a kaloricky nenáročnou stravu, jiní vám z rukávu vysypou desítky patentních zaručeně fungujících přípravků, ať už k zevnímu, nebo k vnitřnímu užití. Ale kde je pravda?

[editovat] Historie metod léčebných

S obezitou se lidstvo potýká od samého počátku historie. Archeologové by mohli vyprávět! Spousta kosterních pozůstatků prapředků člověka je tak deformovaná vlivem nadměrné tělesné tloušťky, že v minulosti panoval názor, že lidští předci byli malí, křiví, širocí a chodili skoro po čtyřech, což je samozřejmě holý nesmysl. Prostě jen byli tak tlustí, že jejich tělo ohromnou váhu tuku neuneslo.

Tlustí byli i starověcí Řekové. Ti byli zároveň i první, kdo vymyslel odtučňovací pobyty. Deset let (!) se několik tisíc Helénů pokoušelo zhubnout ve fit táboře Trója. Většina byla tak neúspěšná, že pak ani nedokázala trefit domů a dlouho bloudila po mořích. I přes očividný neúspěch však podobné akce zkoušelo mnoho dalších - Římané hledali odtučnění po celé Evropě, středověcí rytíři v Izraeli, Britové v Indii a Africe, Američané na středním východě. Nikdo neupěl.

[editovat] Konečné řešení

Nezbylo, než hledat, co vlastně obezitu způsobuje, zlikvidovat její příčiny namísto boje s následky. Ohromná anketní akce maskovaná jako několikanásobné sčítání lidu dokázala, že obezita je naprosto nezávislá na společenském postavení, velikosti auta i bytu, věku, pohlaví i vzdělání. Musely přijít na řadu experimenty. V tomto směru odvedli mamutí díl práce němečtí vědci. Ti ve specializovanýách lékařských zařízeních (Mauthausen, Osvětim a další) nalezli naprosto dokonalý způsob, jak zhubnout, respektive jak nepřibrat ani gram tuku.

Pro absolutní převratnost se nejprve ujistěte, že ji opravdu chete znát, prohlédněte si následující obrázky a zjistěte, že odpovědí na otázku, jak zhubnout, je:

Nezrat.gif
uncyclopedia