Jan Žižka z Trocnova

Z Necyklopedie

Pirate Monkey

Jedna z mála dochovaných podobizen Jana Žižky

Jan Žižka se narodil někdy mezi lety 1360 a 3089 ve středoruské vesničce Krocanovistanovov. Byl obyčejným překupníkem s otroky, než se ze svobodných Sovětských médií dozvěděl o jakémsi Janu Husovi, který byl upálen. Jan byl vznětlivé povahy a tak se jal se skupinou nedobrovolných dobrovolníků (původně bačů, pasáků a komunistů) bojovat za práva občanů ve vzdálené zemi, Česku.

[editovat] Původ Jana Žižky

Původ tohoto velikána je nejasný. Víme pouze, jak už bylo uvedeno výše, místo a přibližné datum jeho narození. Za otce Jana Žižky je považován buď Mirek Topolánek, nebo Václav Klaus, matkou je pravděpodobně samice prasopsa či Martin Bursík.

[editovat] Činy Jana Žižky

25 korun zizka

Roku 1939 se dal Žižka portrétovat Pablem Picassem, pravým otcem Milana Knížáka. Disponoval obrovským jměním, proto vydal po válce emisi bankovek se svým portrétem. Jeho jmění se rázem zněkolikanásobilo a nebýt měnové reformy, byl by dnes nejbohatším člověkem.

Jan Žižka zřejmě nestojí pouze za náboženskými čistkami, ale nedávné historické výzkumy prokázaly, že ještě před svým narozením se zůčastnil bitvy u Kresčaku a tyto zkušenosti z Polska uplatňoval i ve svých dalších životech. Byl později také hlavním poradcem Adolfa Hitlera, znárodňovatelem soukromých statků v únoru 1948 a dokonce strůjcem Perestrojky! Přikládá se mu také vítězství nad osádkou tanku číslo 102 "RUDY" roku 1943.

[editovat] Žižkovi stoupenci

Žižkovi stoupenci, nazývaní Husité či Žižkoňové (hanlivé označení) je početná skupina původně nacionalistů, anarchistů, teroristů a skinheadů, kteří se zřekli svého učení pro Jana Žižku. Jeho hlavním stoupencem byl ale Lászlo Buldozerovov, který je znám hlavně z tažení Rusomaďarů proti Slovákům v 16. stol. Hojný výskyt této tlupy je mapován u památníku Jana Žižky u Sudoměře, kde mají také svůj hlavní štáb.

[editovat] Žižkovy objevy

Jan nebyl pouze válečník, ale také vynálezce. Vynalezl mimo jiné kulaté kolo, hranaté kolo, chleba, beton a Miloše Zemana. Za svoje objevy byl oceněn Nobelovou cenou, která mu však nemohla být předána, jelikož nikdo neví, kde se v současné době zdržuje.

[editovat] Původ jeho přídomku

20 korun zizka

Husákova normalizační dvacetičeskokoruna byla vydána již nekompetentní ČNB bez Žizkova přispění. Národem byla přijata se smíchem. Picasso byl již po smrti a Milan se na státní zakázku ještě necítil dost zralý. Obrácená socha hlavy ŽiŽkovy však měla dle lidové moudrosti skrývat portrét Dr. Milady Horákové

Jak to, že používá přídomek „z Trocnova“, když se narodil ve vesničce s názvem Krocanovistanovov? Odpověď je jednoduchá: Jan Žižka nechal (kvůli lepší výslovnosti a zapamatovatelnosti), přejmenovat svou rodnou vesnici na Krocnov. Žižka pověřil oznámením této noviny jednoho svého podřízeného (udává se, že se jmenoval Cikrt), který byl ovšem kripl a trpěl těžkou mozkovou dysfunkcí. Tento tedy místo Krocnov vyřkl Trocnov a už to Žižkovi zůstalo. Dobové prameny uvádějí, že Žižka nechal za zkomolení svého přízviska Cikrta mučit stlačováním, a od té doby byl Cikrt menší postavy (nyní působí v domě pro mentálně postižené jako hlavní poradce jistého Julínka). Také je známo z ústneho podání prostého lidu, že "Jan Žižka z Trocnova, měl gule z olova, a na riti bodák, to byl dobrý voják."

[editovat] Žižkovo nynější působiště

Žižkovo nynější působiště není známo, spekuluje se dokonce o tom, že Žižka již zemřel. Jakýsi chasník jménem Lívie Klausová ho údajně před několika dny viděl popíjet v hospodě se Stalinem, nicméně jak se později zjistilo, chasník Lívie Klausová je psychicky labilní, a tak nemůžeme tento zdroj považovat za důvěryhodný.

[editovat] Žižkovy choroby

Žižka chytnul každou druhou chřipku, každý třetí mor, kapelníka a syflíka obrok, a proto nosil Žižkův pobočník, mladý krasavec Johanhüss, v hutném opasku zásobu léčivé lavórovice. Potřeboval-li Žižka mohutný douch, cítě miasma choroby ve vzduchu, zvolal jen "Rubejte mu v opasek!" a roztáhl čelisti, by mu lék do hrdla stek.

[editovat] Koukni také na

Honza Honzové
Jakub Jan RybaJan Ámos KomenskýJan Berwid-BuquoyJan DvorskýJan FischerJan František WomackaJan HusJean-Jacques RousseauJan KaplickýJan KavanJean LafitteHonza NedvědJan NerudaJán SlotaJán SokolJan ŠvejnarJan XXIII.Ján ZákopřaníkJan ŽižkaHonzíkova cesta
uncyclopedia