Jaroška

Z Necyklopedie

Bouncypotato
Necyklopedizovat!
Odkazy, styl - Jak na to?
Logo Necyklopedizovat
Metla

Přibližme Jarošku běžnému čtenářovi! Více kvalitních článků o Brně!

Jaroška je elitní ústav, v dnešní době okupován zejména autisty, umístěn v Brně na třídě pojmenované podle kapitána Jaroše. Byl založen jako ústav pro postižené z Rakousko - Pruské války v roce 1867.

„Budeme opakovat látku“

- Alenka Hanáková

[editovat] Dozorci

„Některé věci přichází pravidelně, jako zima a Piskač“

- Anonym

Dozorci se na této škole nachází velmi kvalitní. Přede všemi se nelze schovat, protože někteří přicházejí pravidelně viz nahoře, jiní tu naopak zažili dobu pastevectví dinosaurů.

Vrchní dozorce Herman byl sám jmenován tehdy prezidentem Václavem Klausem, jako zástupce si zvolil známého Boucníka, také známého jako Boučník, Škrťa, či Moučník. Dalším zástupcem je paní Slohovková, popsána níže.

Mezi nejoblíbenější dozorce patří zejména Bodlák, který dokáže zpříjemnit dny v tomto ústavě.

O Moučníkovi se zase povídá, že si rád bere pestižence ženského pohlaví k sobě a dál jsou to jen legendy.

Další významné pozice nachází se zde jsou např. Ministerstvo pravdy, nyní ho řídí PhDr. Alena Hanáková, Ministerstvo sladkostí, řízeno Mgr. Jaroslavou Maříkovou a další.

Mezi další známé dozorce patří Czehy, Vierka, Pisky, Víťa, Vařmen, Šléza, Jadva a další.

[editovat] Podřízené pracoviště

„Když se podíváte nahoru.. ale pozor na ten svinčík tam“

- Barbora Markvartová

Jaroška má i své odlehlé pracoviště, určené pro izolaci slabších a menších postiženců. Velí mu zástupkyně vrchního dozorce Markvartová, též známa jako ta, co za vše dává slohovky.

Nachází se zde přibližně o polovinu méně místností pro izolaci a zdejší pacienti nemají ani částečnou svobodu pohybu.

[editovat] Hlody

Tento ústav má spousty zajímavých citátů, buď od učitelů, nebo od samotných autistů. Na tomto ústavu se nazývají hlody a některé z nich si zde vypíšeme.

Právě jste byli upozorněni na to, že některé hlody mohou býti nevhodné a budou s dvojsmyslem.

„Jestli si vzpomenu, donesu Ti pak semeno.“

- Pavel Vařejka

„Se půlí ve třetině“

- Vladimír Klíčník

„Já vám povím radioaktivní pohádku.. Žil, byl uran 238“

- Václav Piskač

„To jsou otázky typu: 20 cigánů bydlí na kolejišti, kolik tun železa se ztratilo?“

- Vladimír Klíčník

„Tu čtyřku si necháme na pondělí. Já jsem se na to díval a objednal si jich 12“

- Vítek Urban
uncyclopedia