Jaroslav Hřebík

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Hřebík.

Zeichen 101.png

Varování

Toto je vhodný námět pro absurdní drama.

Jaroslav Hrebik.jpg

Jaroslav Hřebík je předpředposledním, předposledním a posledním hřebíkem do rakve fotbalové Sparty, přičemž kladivo drží v rukou předseda představenstva Daniel Křetínský, jenž občas, když je potřeba, jím uhodí hřebík na (h)lavičku. Tímto pan Křetínský poskytuje ostatním týmům možnost se prosadit a tím zvyšuje atraktivitu domácí nejvyšší fotbalové soutěže.

Jeho manželka, která má vždycky pravdu, mu říkala, že se do fotbalu nemá vracet, tak se rozhodl pracovat jako hrobník.

[editovat] Předpředposlední Hřebík do rakve

Poprvé působil Jaroslav Hřebík ve Spartě jako trenér v roce 2001. Mezi hráči i diváky proslul tím, že odmítal střídat zraněné či totálně vyčerpané hráče v posledních minutách utkání, v situaci, kdy hrozilo, že by soupeř vyrovnal nebo zvrátil vedení na svou stranu. Tehdy udeřilo kladivo Daniela Křetínského poprvé, neboť Hřebík měl se Spartou úspěchy v Lize mistrů, zatímco v domácí Gambrihnus Kapří lize to bylo horší. Pan Křetínský si prál, aby tomu bylo naopak, takže Jarda Hřebík letěl.

[editovat] Předposlední Hřebík do rakve

Na podzím 2004 trénoval Spartu Franta Straka. Ten vedl domácí ligu s velkým náskokem avšak zcela propadl v Lize Mistrů. Pan Křetínský si prál, aby tomu bylo naopak. Takže Straka, hoden svého jména, letěl a angažován byl znova Jarda Hřebík. Ten dokázal ztratit náskok v lize, titul získal pouze díky neschopnosti soupeřů a následující sezónu mohl přesvědčit o svých kvalitách v Lize mistrů. Problém byl, že hráčům Sparty se nechtělo vyhrát ani proti podprůměrnému švýcarskému nedávno druholigovému Thunu, takže Hřebík letěl.

[editovat] Poslední Hřebík do rakve

Na podzim 2011 vedla Sparta se slušným náskokem domácí ligu, takže opět nastal čas pro úder kladiva Daniela Křetínského. Takže o zimní přestávce se do Sparty vrátil Jarda Hřebík, tentokrát ve funkci GSM (nikoli Global System for Mobile Communications ale Generální sportovní menedžr) a během několika týdnů na jaře nasbíral více porážek, než měla Sparta za celý podzim a ztratil náskok. Koncepčnost „menedžmentu“ Sparty dokládá i neustálé řešení otázky, zda má Hřebík sedět na lavičce nebo kdesi na tribuně. Když Sparta obhájila druhé místo, Hřebík neletěl, ale byl degradován na sportovního ředitele.

Sport
Mistr světa ve vodní levitaci Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHod granátem na plechovkuHod kilemHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš Rosický
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia