Jessica Fletcherová

Z Necyklopedie

Jessica za mlada

Jessica za mlada na praxi u ruské mafie

Jessica Fletcherová (vlastním jménem Jessica Beatrice MacGill, známá pod pseudonymem J. B. Fletcher) je pravděpodobně největší sériová vražedkyně všech dob hned po uherské šlechtičně Alžbětě Báthoryové, zvané Čachtická paní.

[editovat] Autorka detektivek

Jessica Fletcherová je jedna z nejslavnějších amerických spisovatelek detektivek žijící v Cabot Cove, Maine, US. Její největším koníčkem je cestování po Spojených státech, při kterém navštěvuje své přátele a velmi početnou rodinu čítající desítky bratranců, sestřenic, synovců a neteří. Kamkoliv přijede, je triumfálně vítána a všichni jí s nadšením sdělují, že četli všechny její knihy. Naneštěstí je na každém místě, které Jessica navštíví do několika hodin spáchána vražda, kterou následně vyšetřují vždy velmi neschopní a nekompetentní detektivové a nebýt Jessicy Fletcherové, „vrah“ by nikdy nebyl vypátrán a usvědčen. Nutno podotknout, že většina těchto „usvědčených vrahů“ jsou jen nevinné oběti, na které Jessica svalila svoji vlastní vinu za spáchané vraždy. Za její zločiny tedy ve věznicích sedí již několik nešťastníků.

[editovat] Otázky

  • Když je pořád někde na cestách, kde tedy bere čas psát?
  • Jak je možné, že ji pořád někam zvou, když musí být všem soudným lidem, poučeným zkušenostmi, jasné, že její příjezd automaticky znamená vraždu?
  • Proč to nikomu není podezřelé a proč všichni detektivové nábožně naslouchají jejím teoriím, když nejracionálnější úvahou by bylo, že *Fletcherová je hlavní pachatel a snaží se policii svést z cesty?
  • Proč si skuteční vrahové naplánují svůj zločin vždy na dobu, kdy vědí, že tam přijede čenichat Fletcherová? Že by nějaký druh profesionální hrdosti nebo exhibicionismu? Nakonec i mnozí hasiči způsobí požár aby se mohli zviditelnit.
uncyclopedia
V jiných jazycích