Jesuis Charlie

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Ježíš.

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Džízes.

Charlie.jpg
Charlie Jesuis
Biografické informace
Pohlaví

tákhle veliké

Barva očí RGB #FF0000
Vlasy

dvě tykadýlka

Narození

okolo 1970

Úmrtí

ano

Rodina

Angela Merkelová, David Cameron, Francis Holland, Benjamin Netanjahu, Mahmúd Abbás, Zelený Roual, Bohuslav Sobotka, Slon luční a milióny dalších

Děti

Libor Halík

Národnost

francouzská

Tituly

sv., in memoriam

Povolání

malíř pokojů

Zajímavosti
1

Oblíbené jídlo: pařížský salát se sýrem

Jesuis Charlie zdaleka není jen francouzská karikatura Ježíše Krista, která nahradila původního Ježíše v hlavní roli spasitele v evropském náboženství. On je především symbol svobody a svobodomyslnosti. Člověk, kterému volní muslimští radikálové neodpustili zálibu v romadůru, a udělali z něj nejslavnějšího malíře pokojů na světě.

Od 7. ledna 2015 bl jej lze potkat v Paříži, Tokyu i na jiných místech v podobě lidí, kteří jsou také Charlie. Bohudíky to však neplatí pro monsiňora Tomáše Halíka.

[editovat] Ranné dětství

Původní Jesuis přišel na svět s holó prdeló jako chudý synek čistokrevného pařížského autobusáka Šimona Ferdinanda Charlieho a míšenky polsko-afghánského původu Cammelia Hijab [Kej'ml Hyďa:]. Není dosud zcela zřejmé, jestli šlo o neposkvrněné nebo poskvrněné početí. Každopádně sufražetka Kamila vypomáhala po nocích, při kterých nejsou vidět šátky, v autobusovém depu, kam nosívala malého Charlieho přivinutého k tělu rezervním šátkem, kojila jej kravským mlékem a dávala mu koštovat sýr. Otec Ferdinand, mezi autobusáky volaný Ferkó, vozíval ve volném čase delfíny po americkém venkově a vychovával Jesuise k tomu, aby z něj jednou vyrostl malíř pokojů.

[editovat] Poslední slova

"Cette salle de réunion est réservé." Tato zasedačka je zabookovaná.

[editovat] Patron svobody

Přerod v osobu masového zájmu nastal Charlieho mučednickou smrtí, kterou na sebe převzal hříchy společnosti. Po třech dnech policejních manévrů povstal v neděli 11. ledna z mrtvých a reinkarnoval se do srdcí miliónů lidí především v Evropě. Incident začalo analyzovat Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí coby možnou formu dýmějového humoru, ale dosud (k 1.2.2015) nejsou známy žádné výsledky zkoumání. Mezitím koncem ledna 2015 posvětil bruselský Evropský dvůr pro svatořečení Charlieho kanónizaci, přiřkl mu tituly "svatý" a "in memoriam" a jmenoval ho oficiálním evropským patronem svobody.

[editovat] Oblíbená literatura

Tomáš Halík, Dotkni se (v)ran, NLN, Praha 2008

Exploze bomb.jpg
Terorismus
MOAKarel LobotómRovnost, volnost, brněnstvíOSAEliášův oheňKOPRAN.Š.L.ETASASJánošíkVojislav KalašnjikovAl-GebraUsama bin LadinUsámova říšeJásir ArafatCamper-StrikeAnders BreivikJesuis CharlieBojovníci od Al-LidluAl-KáidaIslámský státZákon o terorismu
uncyclopedia