Jetelín

Z Necyklopedie

Jetelin.jpg

Jetelín, napadený dýmovnicemi rakouských aktivistů.

Velín.jpg

Moderní velín je chloubou soudobé techniky

Soubor:Koupani pod temelinem.jpg

JETElín (lidově též též Metelín) je agrokultovní stavba, nacházející se uprostřed jiho-Česka, nedaleko Českých Budějovic. Ve čtyřech obrovských věžích Jetelína se každý den vypěstuje několik tun jetele. Jetelín je plně v souladu s agrárním programem bolševiků. Vysoká a zároveň levná produkce jetele ničí konkurenci, a to zejména z nedalekého Rakouska. Rakouští agrárníci proto na českých hranicích organizují zoufalé akce, kdy průjezdu kamionů plných jetele brání vlastními těly. Vede je rakouská matka Dana Kuchtová, která se nakonec vetřela do české vlády a na ministerstvu školství změnila prvňáčkům osnovy. Mají se učit, že jetel z Jetelína je jedovatý, avšak zrušení Jetelína neprosadila.

[editovat] Technické údaje

  • Na umělé osvětlování jetele v mohutných fytoreaktorech se přitom spotřebovává průměrně výkon 1GW (což je výkon několika jaderných elektráren), přiváděný několika vedeními vysokého napětí.
  • Na zavlažování se odvádí polovina toku nedaleké řeky Vltavy.

[editovat] Historie

První zmínky o Jetelíně pocházi ze 13. století, jsou spojeny se jménem Záviše z Falkenštejna. Největší rozmach zažil Jetelín v 16. století, kdy zde Bílá paní Perchta z Rožmberka nechala pěstovat marihuanu. Po její smrti se o Jetelín starali její přiznivci, tzv. Ku Klux Klan, který zde k její poctě zavedl rituál otáčení hrnečků na mléko uchem doprava pod ultrafialovou lampou o půlnoci. Když po bitvě na Bílé hoře museli uctívači Bílé paní odejít do exilu, upadly znalosti potřebné k pěstování marihuany v zapomnění. Tak se zde začal pěstovat jetel, jehož účinky se nedají s účinky marihuany srovnat.

[editovat] Elektrickými úhoři proti Jetelínu

Elektrickými úhoři proti Jetelínu je název plánu radikální, islamisticko-fašisticko-enviromentalistické organizace Greenwar na zničení chlouby jihočeského atomového průmyslu, jaderné super elektrárny Jetelín-1 pomocí úhořů.

Električtí úhoři, které budou podle aktuální verze plánu pocházet ze sádek chovné stanice zemědělského družstva „Jihočeských matek“, budou na místo dopraveni pomocí speciálně upravených vznášedel. Kódovým rozkazem ke spuštění operace, bude všemi českými rádii odvysílaná krátká zpráva v esperantu: „Mia kusenveturilo estas plena je Angiloj“. Součástí útočné výbavy každého úhoře bude i mini-káď se speciálně upraveným hnojem – použití popsáno níže.

Dopravením úhořů na místo určení plán plynule přejde do fáze číslo 2: Úhoři přes předem připravený přístupový zaplavený tunel proplavou do areálu a příšerně rychle se (pohyb úhořů přes suchou zem prozatím nebyl vrchními teoretiky hnutí plně dořešen, předpokládá se použití mini vznášedla, každé pro dva úhoře) přesunou do přístavků s příslušenstvím k provozu super elektrárny. Odtud přejdou do skladu paliva a vlezou do sudů s palivem, kde umírají…

Principem plánu jsou však zmíněné kádě s hnojem, které se přes nedbalou (typicky českou) kontrolu dostanou do samotného reaktoru. Tento speciálně upravený Greenwarhnůj rozruší reakci v reaktoru a změní jí v neřízenou řetězovou reakci, která zničí celou elektrárnu.

Minoritní část členstva české pobočky hnutí Greenwar je ostře proti tomuto plánu, neboť výbuch by pravděpodobně zničil zimoviště Budníčka hnojního, který je na seznamu ohrožených ptáků.

[editovat] Podívejte se také na

uncyclopedia