Jičínští Chuligáni

Z Necyklopedie

Jičínští Chuligáni (zkratka HCH) je teroristická organizace, která, jak již název vypovídá, operuje zejména v českém městě Jičín. Pravděpodobně byla založena na konci 20.století, ale přesné datum založení nezná téměř nikdo vyjma minority přímých účastníků této organizace. Po roce 2010 se zdá, že asi vymizeli ze světa, protože už po nich není ani vidu ani slechu. Nikdo je však doposud nezlikvidoval.

[editovat] Likvidace Jičínských Chuligánů

Zívající prase.png

Jeden ze zmíněných plakátů, mimořádně ošklivý, zastrašil jednu kolemjdoucí stařenku a způsobil jí srdeční zástavu a následně smrt

O likvidaci Jičínských Chuligánů bylo v historii usilováno celkem dvakrát. Poprvé, v roce 2001, těsně po teroristických útocích v New Yorku, poněvadž Jičínští Chuligáni byli jedni z hlavních podezřelých. Tehdejší policejní náčelník se domníval, že všichni účastníci této organizace mají panický strach z prasat, čehož bylo využito. Celý Jičín byl polepen plakáty s prasaty a byla ponechána jen jedna nezalepená ulice, na jejímž konci byly schované ozbrojené jednotky. Tento zátah byl však bohužel neúspěšný, poněvadž náčelníkova domněnka byla mylná. Ve skutečnosti měli Jičínští panický strach z Václava Klause, ale tento fakt byl nějakým zvláštním způsobem (zřejmě lidovou slovesností) přetvořen na prasata.

Druhý pokus o zničení této organizace proběhl 14.června 2009, kdy HCH spáchali úspěšný atentát na tehdejšího starostu. Nový starosta byl jeho bratr a měl ho moc rád, a tak se rozhodl ho pomstít. Jmenoval se Ivan Černý a podnikl velký zátah. Do domu, kde se HCH pravidelně scházeli, byla umístěna nálož, která měla v pravý čas explodovat. A také explodovala a tým policistů, co spolupracovali se starostou teprve až poté zjistili, že to není základna HCH nýbrž velký domov důchodců kombinovaný s obchodem Billa. Po tomto v roce 2010 Jičínští zmizeli a už je nikdy nikdo neviděl.

uncyclopedia