Jiří Gryngar

Z Necyklopedie

Gryngar.jpg

J. Gryngar se chystá k meziplanetárnímu letu

Grygar-beztize.jpg

Gryngar si protahuje kosti ve své kajutě

Jiří Gryngar je meziplanetární cestovatel, známý též pod přezdívkou „Kentaurova noha“, jinak taky český významný vědec – astrolog. Narodil se 17. oběhu třetího poklesu roku 33XX87 N31 místního času na Alfě Centauri.

[editovat] Vědecká činnost.

J. Gryngar svou vědeckou prací překonává i Alberta Einsteina a jeho dnes již nudný a dávno překonaný vzorec E= mc^2. Tento vzoreček je tak starý, že jej snad nepochopili ani na Ministerstvu financí, kdy při větším výdaji energie na škrtání, žádná hmotnost peněz do státní pokladny nedolítne a to ani podsvětelnou rychlostí.

[editovat] Ocenění

S Einsteinovou teorií realitivity si pohrával i Jiří Gryngar a svůj výzkum korunoval úspěchem. Vědci sdružení v Českém klubu přeměny - Sublimace - mu udělili jejich nejvyšší ocenění - Balvan mudrců. Je to za jeho vědeckou práci, že rychlosti světla lze dosáhnout, pokud se rychlost násobí měrnou vahou světla c = vy_c .

[editovat] Publikační činnost.

V prestižním mezinárodním vědeckém časopise - KÓCMOC - uveřejnil J. Gryngar nejnovější studii, jak lze několikanásobně překonat rychlost světla. Předkládáme vám vzorec, který bourá všechny dosavadní výzkumy a Einsteina navždy znemožnil. Tento vzoreček ihned vzbudil celosvětové pobouření.

M_c = MC

kde M_c je mezigalaktická rychlost. I když nebyly zveřejněny podrobnosti tohoto výpočtu i tak mnoho vědců ihned zvolalo: „Jak prosté!“.

Tato myšlenka je vskutku genální. Nezávazně nám ji RNDr. Gryngar prozradil: „Všechny meziplanetární lety jsou vlastně prosté. Sednete si do křesla, zavřete oči a podle mého vzorce kde M je myšlenka a C je cíl, se přenesu okamžitě do jakékoliv galaxie.“

[editovat] Poslední výzkum

Dalším oborem, kde posunul vědění jsou škvarky, antičástice a bosony.

  • Škvarky jsou podle standardního modelu částicové fyziky elementární částice, ze kterých se skládají patrony (tedy například - kulky a prach). Ze škvarku a antiškvarku (ovaru) vzniká mezon.
  • Antičástice V částicové fyzice pro každou částici existuje antičástice, což je částice, která má stejnou hmotnost jako částice, ale hodnoty jiných charakteristik mají opačné znaménko, např. pro tlačenku (1 kg jater, 1 kg plic, 1 kg masa, 1 kg česneku .....)
  • Bosony (čtěte kolena) jsou rozděleny na pečená, uzená a šunku. Více bosonů se nazývá kotek.
uncyclopedia