Jiří Ovčáček

Z Necyklopedie

Ovcacek
Jiří Ovčáček
Biografické informace
Pohlaví

ano, je

Barva očí mandlově zelené
Diagnóza notorický bajkař
Vlasy

Narození

Vlkov pod Oškobrhem

Národnost

česká

Přezdívka

Ovce, Ovečkin

Povolání

mluvčí, odborný poradce v oboru historie žurnalistiky a řízení letového provozu

Zajímavosti

„Nelžu, pouze kreativně pracuji s pravdou.“

- Jiří Ovčáček

Jiří Ovčáček je hrdým mluvčím prezidenta Křivočeska Miloše I., a nebojí se to dát najevo.

[editovat] Život Ovčáčkův

Jiří Ovčáček se vyskytl 13.1.1978 ve Vlkově pod Oškobrhem. Rodiče si přáli děvče, to se jim splnilo jen částečně, ale majíc vřelý vztah k bezbranným stvořením, Jirku nezachladili, ale vychovali. Sice kolují zvěsti, že mu těsně po porodu mu implantováno speciální zařízení pro vyvolávání halucinací a snižování výkonu mozku, ale to zcela nepochybně není pravdou. Je to ovšem zajímavá informace, neboť na každém šprochu pravdy trochu, jeden za osumnáct a druhý bez dvou za dvacet, každá voda nakonec steče dolů a Stázina přijde s Kubou do jináče a jak se do lesa volá, tak se z lesa bagr.

Své idylické dětství prožil se svoji matkou a šestnácti sourozenci, které všechny svým způsobem komunikace a poučováním dohnal k šílenství. Dodnes si užívají důsledky mentální retardace ve výběhu psychiatrické léčebny. Jeho matka mu zato tuze nadávala, načež dostala záškrt, Nilskou horečku, infarkt a rýmu z jeho argumentů a nic už ji nevzkřísilo.

Ovcacek TV

Od roku 2016 Jiří Ovčáček vlastní i vlastní televizi s originálním logem.

Protože nedospělý Jirka měl problémy s koncentrací, byl posléze transportován do takového toho tábora, a tam strávil zbytek svých jinošských let v klecovém lůžku. Ovšem ani péče našeho sociálního programu není nekonečná a tak Jirka dostal na cestu zblo něco peněz, zbrusu nové brýle a přátelskou herdu do zad.

Vybaven takto pro život, nastoupil Jirka do redakce slovutného periodika "Haló noviny", což je jak známo plátek rudých gentlemanů. Jenže ani trpělivost Vinnetuova není nekonečná, a tak byl Jirka odsunut na tiskový odbor úřadu vlády, k čemuž mu notně dopomohly styky s pohlaváry ČSSD. Na tomto místě se zabýval zejména propagandou, řečí manažerů PR a Komunikací s médii.

Anóbrž ani trpělivost tehdejšího mocipána Paroubka není nekonečná, byl Jiřík svým jmenovcem vyloučen z kolektivu, aby třel bídu s nouzí v dalším z velevážených plátků oslavujících temnou stranu síly. Ovšem ani trpělivost zarytých stalinistů není nekonečná a tak byl Jirka uklizen na Hrad, aby sloužil novému hradnímu pánu.

Své nové role se Jiří ujal s plnou vervou a je zcela zjevné, že hlavním motorem jeho práce je erotická fascinace svým vládcem.

Ovčáček

Obrázek z jedné pařby - Jiří Ovčáček je vzadu

[editovat] Soukromý život

Jiřík je velmi společenský, předloni měl již dvě rande. Ve volném čase se věnuje čtení citátů velkých státníků a hledání článků, které si vymyslel jeho chlebodárce. Je čistotný a hovoří kultivovanou řečí. Psychologové z celého světa zkoumají jeho vybrané chování a plánují na něm učinit ještě několikero vědeckých experimentů, některé dokonce mírně ilegální.

[editovat] Ovčáčkův Facebook

Tento Facebook se dá těžko najít, jelikož cenzura proniká všude, naštěstí nám o cenzuře vždy řekne náš pan prezident, který ví všechno (otázkou je zda ví o tomto Facebooku). Každopádně necyklopedie je bez cenzury, zde se dozvíte vše potřebné a tady je pár fotografií:

[editovat] Články, co by Vás mohly zajímat

Oškobrh - spojeno s názvem obce, ze které Jirka pochází
Miloš Zeman - stávající prezident ČR
Mandarinka - údajně je panu Ovčáčkovi velmi příbuzná, zejména psychicky

uncyclopedia