FANDOM

Ovcacek
Jiří Ovčáček
Biografické informace
Pohlaví

ano, je

Barva očí mandlově zelené
Diagnóza notorický bajkař
Vlasy

Narození

Vlkov pod Oškobrhem

Národnost

česká

Přezdívka

Ovce, Ovečkin

Povolání

mluvčí, odborný poradce v oboru historie žurnalistiky a řízení letového provozu

Zajímavosti

„Nelžu, pouze kreativně pracuji s pravdou.“

- Jiří Ovčáček

„Я люблю Путина, возьму пример, это мой другой узор на стене, такой как Земан.“

- Jiří Ovčáček

„Zeman bude vládnout až do smrti.“

- Jiří Ovčáček

Jiří Ovčáček je hrdým mluvčím prezidenta Křivočeska Miloše I., a nebojí se to dát najevo všemi možnými způsoby.

Život Ovčáčkův Editovat

Jiří Ovčáček se vyskytl 13.1.1978 ve Vlkově pod Oškobrhem. Rodiče si přáli děvče, to se jim splnilo jen částečně, ale majíc vřelý vztah k bezbranným stvořením, Jirku nezachladili, ale vychovali. Sice kolují zvěsti, že mu těsně po porodu mu implantováno speciální zařízení pro vyvolávání halucinací a snižování výkonu mozku, ale to zcela nepochybně není pravdou. Je to ovšem zajímavá informace, neboť na každém šprochu pravdy trochu, jeden za osumnáct a druhý bez dvou za dvacet, každá voda nakonec steče dolů a Stázina přijde s Kubou do jináče a jak se do lesa volá, tak se z lesa bagr.

Své idylické dětství prožil se svoji matkou a šestnácti sourozenci, které všechny svým způsobem komunikace a poučováním dohnal k šílenství. Dodnes si užívají důsledky mentální retardace ve výběhu psychiatrické léčebny. Jeho matka mu zato tuze nadávala, načež dostala záškrt, Nilskou horečku, infarkt a rýmu z jeho argumentů a nic už ji nevzkřísilo.

Ovcacek TV

Od roku 2016 Jiří Ovčáček vlastní i vlastní televizi s originálním logem.

Protože nedospělý Jirka měl problémy s koncentrací, byl posléze transportován do takového toho tábora, a tam strávil zbytek svých jinošských let v klecovém lůžku. Ovšem ani péče našeho sociálního programu není nekonečná a tak Jirka dostal na cestu zblo něco peněz, zbrusu nové brýle a přátelskou herdu do zad.

Vybaven takto pro život, nastoupil Jirka do redakce slovutného periodika "Haló noviny", což je jak známo plátek rudých gentlemanů. Jenže ani trpělivost Vinnetuova není nekonečná, a tak byl Jirka odsunut na tiskový odbor úřadu vlády, k čemuž mu notně dopomohly styky s pohlaváry ČSSD. Na tomto místě se zabýval zejména propagandou, řečí manažerů PR a Komunikací s médii.

Anóbrž ani trpělivost tehdejšího mocipána Paroubka není nekonečná, byl Jiřík svým jmenovcem vyloučen z kolektivu, aby třel bídu s nouzí v dalším z velevážených plátků oslavujících temnou stranu síly. Ovšem ani trpělivost zarytých stalinistů není nekonečná a tak byl Jirka uklizen na Hrad, aby sloužil novému hradnímu pánu.

Své nové role se Jiří ujal s plnou vervou a je zcela zjevné, že hlavním motorem jeho práce je erotická fascinace svým vládcem.

Ovčáček

Obrázek z jedné pařby - Jiří Ovčáček je vzadu

Soukromý životEditovat

Jiřík je velmi společenský, předloni měl již dvě rande. Ve volném čase se věnuje čtení citátů velkých státníků a hledání článků, které si vymyslel jeho chlebodárce. Je čistotný a hovoří kultivovanou řečí. Psychologové z celého světa zkoumají jeho vybrané chování a plánují na něm učinit ještě několikero vědeckých experimentů, některé dokonce mírně ilegální.

HnojometníkEditovat

Jiří Ovčáček používá hnojomet opravdu bravurně, usiluje o titul mistra ČR v hnojometné v dorostenecké kategorii. Údajně si na zakázku nechává vyrobit počítačovou hru Hnojo-catapult Jeho vzorem je podle jeho vlastních slov Miloš Zeman, který je v používání hnojometu mistrem světa v nejtěžší váhové kategorii nepřetržitě od roku 2013 (už dříve měl za sebou bohatou kariéru v této oblasti, ale až poté mohl plně využít svůj talent pro tyto věci).

Ovčáčkův Facebook Editovat

Tento Facebook se dá těžko najít, jelikož cenzura proniká všude, naštěstí nám o cenzuře vždy řekne náš pan prezident, který ví všechno(zeman(vždy s malým z- to si pamatujte!) mluví o Ovčáčkovi ještě víc než Ovčáček o něm)(otázkou je zda ví o tomto Facebooku). Každopádně necyklopedie je bez cenzury, zde se dozvíte vše potřebné a tady je pár fotografií:

Články, co by Vás mohly zajímat Editovat

Oškobrh - spojeno s názvem obce, ze které Jirka pochází
Miloš Zeman - stávající prezident ČR
Mandarinka - údajně je panu Ovčáčkovi velmi příbuzná, zejména psychicky