Josif Vissarionovič Stalin

Z Necyklopedie

(Přesměrováno z Josip Stalin)
Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Stalin (nekrolog).

Stalin-reznik.JPG

Josip Vissarionovič Stalin

„Stalin lže, jen když hýbe rty. Bohužel to není poznat.“

- Lenin

Josif Vissarionovič Stalin (rodným jménem იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი) pocházel z Prdelsku. Ačkoliv si jeho matka přála, aby se z něho stal pop, mladý Josif však toužil po populárnějším povolání a vyučil se tedy řezníkem. Byl chorobně ctižádostivý, proto po dvou letech složil zkoušky také z uzenářství. Založil uzenářství KGB, které jezdilo do okolních vesnic dělat zabijačky. Lidé ho měli rádi, protože jedině on dokázal vytvořit tak výborné rozsáhlé a účinné zabijačky. (Své tajemství si chránil před západními mocnostmi, jež chtěly takové zabijačky také provozovat.)

[editovat] Stalinův vstup do politiky

Protože Stalin koukal dál, než že bude celý život dělat řezničinu, rozhodl se kandidovat do komunální politiky za Prdelsk-Venkov. Pro svoji oblíbenost byl zvolen téměř jednohlasně. Ve svém programu měl otevření dalšího dolu na prdelit a další podpory v nezaměstnanosti. Oboje se mu podařilo vylobovat, i když v menší míře než si myslel. Důl byl povrchový a družstva příliš nevydělávala. Na další rok už nebyl zvolen a za podplácení svých úředníků putoval do gulagu.

Lenin-dozorce.jpg

Dozorce Vladimir

[editovat] Stalinův vstup do gulagu

Gulag nebyl žádný med. Úkolem tábora bylo vybudovat koryto kanálu vedoucího z řeky do moře. Josip to nesl špatně - během pár dní shodil svůj dlouho pěstovaný řeznický břich a rozhodl se utéct. V gulagu se setkává s Maem, který má sovětsko-čínský původ a s Němci Marxem a Hitlerem. Podplácejí dozorce jménem Vladimir I. L a utíkají za svištění kulek. Po útěku si každý jde vlastní cestou. Stalin putuje do svého rodného kraje (cestou jen tak mimochodem zplodí syna Michaila). Tam se zapřísáhne, že politiku už dělat nikdy nebude...

Spokojený Mao.jpg

Mao je spokojený

[editovat] Závěr

  • Mao, později zvaný "Velký kormidelník", se rozhodl přejít přes hory. Cestou se k němu přidalo několik miliónů Číňanů. Společně pak putovali až do Pekingu. Vyhodili císaře, a tak vznikla Čínská lidová republika. Tomu se později říkalo "Dlouhý pochod".
  • Němec Karel Marx se vrátil do rodné hroudy, oženil se se šlechtičnou Jenny von Westfalen, a nakonec se svými bratry Marxovými jeli dělat díru do světa v oblasti filmového průmyslu. Jel s nimi i jejich přítel Bedřich Engels, spoluzakladatel města Los Engeles. Po cestě si krátili dlouhou chvíli psaním knížky "Komunistický manifest aneb cesta tam a zpátky".
  • Adolf Hitler se stal malířem a vymaloval, respektive vybílil celé Německo i přilehlé oblasti. Stalin mu později jeho práci velmi pochválil, nicméně všechno sám znova přemaloval.
  • Lenin dostal v gulagu vyhazov. Byl naštvaný na carské úředníky a celkově na neefektivitu gulagů. Protože jeho stížnosti na cara nikdo neřešil, rozhodl se jednoho dne v listopadu něco zorganizovat... dneska tomu říkáme "Velká říjnová...
  • Stalin pár let na to porušil svojí přísahu, kterou si před lety dal...
Stalin reznik.jpg

Na své původní povolání nikdy nezanevřel, dokonce jej provozoval v globálním měřítku.

[editovat] Příběh ze života

Předseda nejvyššího sovětu Josif Stalin se jednou procházel po sovětském venkově. Přišel k ženám, které u potoka praly prádlo. Tázal se jich: „Ženy, co to děláte?“ Ženy mu odpověděly: „Naše nejjasnější sluníčko, náš nejmilovanější generalissime Staline, vítězi nad prohnilým kapitalismem a imperialismem, pereme prádlo.“ Stalin nato: „Tak perte, perte. Zítra se bude věšet.

[editovat] Myšlenky Josifa Vissarionoviče Stalin jako inspirace pro dnešní politiku

[editovat] Externí odkazy

uncyclopedia