Kňuba

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: forma, styl, potenciál to má

Kňuba je zvláštní druh charakteru, který se vůbec nevyskytuje mezi lidmi i jinými hmotnými a nehmotnými bytostmi. Touto povahovou vlastností oplývá pouze zmutovaný čmeložabák zvaný Muf a jeho teta z páté čéšky. Mufa můžeme párkrát zahlédnout na stanici Čé Té Déčko, kde ponižuje své méněcenné kamarády zvané Jů a Hele a tropí jim různé naschvály. Bohužel tato zmutovaná verze čmely a žabáka zřídka převeze tyto dobráky. Po každé prohře do prostoru zvolá „Já vám zas ukážu, Nekňubáci!ˆˆˆ" a použije svůj tryskomotor, který vyživuje a udržuje při životě jezením polských jablek s 19% slevou, tato schopnost bohužel nebyla zaznamenána u žádného inteligentního jedince, pokud nemyslíme okamžitý úprk na toaletu.

Kňuba dráždí ale také jiné plyšočichy než jen Jůeho a Heleho, třeba takové tryskomyši.

Trysk těchto myší je posilován a doplňován pojídáním slovníků Islámského státu, který má rozsah přes 0,01 strany–první slovo zní

A LÁCH (což je jednak jméno jistého ,,boha" a jednak zprzněné slovíčko složené z anglického neurčitého členu ,a" a německého podst. jm. ,lach", což znamená smích, a to celé znamená zvlášť rozšířenou frázi mezi slimáky, když putují do Německa za dávkami a smějí se, že nebudou muset nijak pracovat, vždyť Mutti Makrela se o ně spolehlivě postará, ne?).

Druhé a poslední slovo začíná na Ž (žid, či jako žíravina, což je speciální zbraň pro Dae(ge)šáky dodaná farmaceutickým průmyslem sídlícím na ostrově Velkedivy, prostřednictvím níž se již nemusí vyhazovat do vzduchu,leč stačí polknout jen 0,1 mg této kapaliny a ona to udělá za vás). Ve Studiu Kamarád vysílaným na Čé Té Déčko jsou slovníky Islámského Státu masivně uskladňovány nejen pro potřebu tamějších plyšočichů ale také jejich ,kamarády", kteří jsou po jejich strávení schopni mimických pohybů, které nedokáže provést ani sám ministr zlodějiny Andrej Babiš, když lže.

Klára a krysa.jpg

uncyclopedia