Křišťálové koule

Z Necyklopedie

Koule vestecka.gif

Křišťálová koule (dále občas jen KK) je jedním z nejpoužívanějších způsobů, jak získat informace o dění ve světě. Upřednostňována je však díky její jedinečné schopnosti - ukazování důležitých zpráv nejen z přítomnosti, ale i z budoucnosti a minulosti. Bohužel se od ní nedozvíme kdy a kde se věc, jenž v ní vidíme, děje. To vedlo k mnoha velkým omylům, v jejichž dopouštění se jsou čeští politici experty.

[editovat] Jak z koule získávat dané informace

Jediným možným způsobem, jak z koule něco vypáčit je věštění, které není vůbec jednoduché. Před samotným věštěním se musí vykonat mnoho rituálů jako například vyndání křišťálové koule z krabice, nalezení správné krabice s opravdovou křišťálovou koulí nebo vyndání opravdové křišťálové koule ze správné krabice. Další rituály jsou individuální a záleží na povaze věštce (to je ten, co věští) a křišťálové koule.

Již jsme zmínili, že k věštění jsou zapotřebí věštci. Tuto novelu vymyslel a zavedl náš milovaný pan prezident, aby mohl za peníze, které lidé zaplatí věštcům, jet lyžovat do Alp.

[editovat] Slavní věštci

Mezi nejslavnější věštce patří:

[editovat] Entymologie

Křišťál je zkomolenina od slova Kristál, což je přezdívka Krista, jež vznikla spojením slov ,,Krist" a ,,Stál". Tato dvě slova popisovala situaci, když Kristus stál na vodě (někteří lidé se mylně domnívají, že po ní chodil, ale to by se mu muselo přezdívat Krišel). A jak Kristus souvisí s křišťálem? Říká se, že ho Kristus vynalezl, a to podobně jako vyčaroval víno z vody, akorát že zde použil místo vody Chučkštál.

Koule je všeobecně používané slovo pro mužské přirození. Neví se, zda jsou ve jméně KK využity koule náhodou nebo jestli jde o podobnost tvarem, využitím nebo jestli to prostě znělo dobře...

[editovat] Historie

První KK zaznamenal neandrtálec na stěnu své útulné jeskyně. Vědci si ale nejsou jisti, zda to nebylo pouze oko mamuta, nebo Slona lučního. Největší rozvoj KK nastal ve dvacátém století. Tou dobou jich vzniklo tolik, že je lidé začali používat i jinak - například jako disco-koule nebo jako skleněnky.

uncyclopedia