Křivočesko

Z Necyklopedie

Křivočesko
Republika Křivokřivočesko
Křivočesko – znak
křivoznak a křivovlajka
Křivočesko – vlajka
Krivoklat.jpg

Křivoklát

státní zřízení:Křivopublika
hlavní město:Křivoklát
jazyk: Křivočeština
Křivočesko – mapa
Ta mapa je nějaká křivá...
prezident:Křiváclav Křivoklaus
měna:Křivokoruna
národní jídlo:Křivovepřo křivoknedlo křivozelo

„Křivda vítězí“

- národní heslo

Křivočesko je stát, se kterým se naštěstí setkáváme většinou pouze na mapách. Z map je zřejmé, že se vyskytuje v zakřiveném prostoru. Podobá se Česku, ale zejména jeho okraje se povážlivě naklánějí kamsi.

[editovat] Historie

Před vznikem Křivočeska bylo jeho území součástí Křivočeskoslovenska. To byl stát tak křivý, že geografové museli vytvořit zvláštní zobrazení, aby se tento stát vůbec dal znázornit na mapě. Křivočeskoslovensko se jednoho dne rozpadlo a zůstala z něj pouze křivost.

[editovat] Obyvatelstvo

V Křivočesku žije kolem 10 miliónů Křivočechů. Není možné je přesně spočítat, protože čas od času někdo přepadne přes křivý okraj a nevrátí se zpátky. Národnostní menšiny jsou tu také, Křiváci, Křivokrokoti, Křivokoti, Křivokeltové, Křivokopaničáři, Křivomouši atd.

Nejstarší dochované sídlo je Křivoklát, kde se do dnešní doby pořádá Křivořezání.[1]

[editovat] Právo

Křivočeský právní systém je velmi specifický. O právo se starají zejména poslanci, soudci a policisté. Pro jejich vzdělání v křivoprávu byla zřízena křivoprávnická fakulta. Základem křivočeského právního neřádu je Úkřiva Křivočeska, Listina základních křivd a nesvobod a Křivenešovy dekrety.

[editovat] Jazyk

Jazyk a gramatika je dosti podobný českému jazyku, protože čeština převzala z křivočeštiny hodně výrazů a to nejvíce v soudnictví.

Několik příkladů: Křivé svědectví, křivé obvinění, křiváci, křivopřísežnitcví, křivopřísežník, křivárny, pokřivené důkazy, křivý znalecký posudek, křivá výpověď, křivé tlumočení, křivá páteř, křivolaká cesta k spravedlnosti a mnoho jiných křiváren. Lze tedy konstatovat že bez křiváren se dnes žádný soud i mnoho jiných institucí neobejde, v tom je velký přínos křivočeštiny.

[editovat] Výzkum křivosti

Křivost Křivočeska začal exaktně zkoumat Vědecký tým Necyklopedie (VTN) a došel k velmi překvapivému odhalení. Zjistil, že sklon Křivočeska je přesně 23,5°. Členové VTN chvíli přemýšleli, odkud ono číslo znají. Vzápětí pochopili stav věcí. 23,5° je sklon zemské osy. Dospěli k jednoznačnému závěru: Jedná se o zdánlivou křivost, křivé není Křivočesko, ale celá planeta Země a s ní i veškeré mapy. Křivočesko je tedy jediný rovný stát na světě a všechny ostatní jsou křivé.

Po počáteční objevitelské euforii a následném vystřízlivění analyzoval Vědecký tým Necyklopedie problém nepokřiveným pohledem. Uznal, že se Křivočesko otáčí kolem jiné osy, než zbytek Zeměkoule. Zatímco osa otáčení Země prochází severním pólem, osu Křivočeska najdeme v Praze. Takže Křivočesko je definitivně a nezvratně křivé!

Kompletní pahýl Tento článek je sice krátký, ale dozvíte se z něho vše. Nemá smysl, abyste o dané problematice sháněli jinde další informace. Nenajdete je.
Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Teorie křivých přímek.

Google uncyc.jpg Křivočesko na googleTohle je nejlepší článek na téma „Křivočesko“ na celým internetu.

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia