FANDOM

Kv-2-nekonecnaja

KV-2 (neboli Kráva-2) je bolševický tank lednicového typu s těžkosilážní houfnicí ráže přibližně 152cm schopným vystřelit několik lahví vodky, nebo jednoho Ivana. Tank je známý tím, že naháněl hrůzu spíš vlastní osádce než nepříteli. Tank byl poprvé použit při obléhání Lihovaru u Moskvy, dále při povstaleckých akcích v Maďarsku a na Středním východě slouží jako cvičný terč pro tupany s ručníky na hlavě.

Služba u WehrmachtuEditovat

U Wehrmachtu byla velmi oblíbená verze s osazeným ochozem na věži, přičemž tank sloužil důstojníkům jako pojízdná rozhledna.

Sportovní využitíEditovat

Jedna blíže neidentifikovaná osoba zaznamenala na toaletách v čerpací stanici БлятыОйл poblíž Prdelsku legendu, že vídala Chucka Norrise s tímto nesmyslem žonglovat. Podle studijí Dr. Nevyléčila ve knihovnách Necykloverzity byla ta osoba identifikována jako Helmut von Latrine, bývalý člen Al-Gebry, který tuto legendu sepsal jako pomstu za exkomunikaci. Jiní zase tvrdí, že tou osobou byl Ufon Pepa. Podezdřelých je celken 179 (všimněte si, že je to prvočíslo).

KV-2 jako dopravní prostředekEditovat

Sralinnakv2

Jeden mužik jménem Anatolij vyril do starého samovaru, že byl tento nesmysl využit jako sáně pro Sralina. Mezi gopniky ale panují pověsti, že KV-2 byla vyvinuta pro přepravu vodky. Je to zkrátka univerzální popelnice. Byl použit i pro přepravu počítače Ural 2.

Úspěchy sovětského strojírenství
Babeta AirbagBezdrátová sprchaBrněnské meždunárodné letochodištěCentrální šroubCyklomethanDunihlavElektrifikaceElektronika 666FichtlJaderná elektrárnaJak 42Jednosměrné letištěKalašnikovKardiostimulátorLetiště Klementa GottwaldaLáhev na zalévání kolejíLehkokolejná dráhaLidé z oceleLoupač brambor typu 3xKV-2MakroprocesorMerkurMiG-29MoskvičMPR deštníkNízkopodlažní tramvajPekloRádio JerevanŠukafonMetro v TaganskuTopol MTramvaje v NevyslovitelnojeTu-154Raketoplán BuranSférické DVDŠetření vodyŠalinokoptéraUral 2Vertikální chrlič intelektuálůVodíková bombaŽabotlamŽigulíkЛинукс