Kapitán Vomáčka

Z Necyklopedie

Kapitan Vomacka

F/Lt Vomáčka v mundúru RAF

„Národ, který si neváží svých hrdinů, si je bude muset vymyslet.“

- T. G. Masaryk

„Ještě nikdy v dějinách lidských konfliktů nebylo tak velké množství lidí zavázáno jedinému muži.“

- Winston Churchill

„Kapitán Vomáčka změnil Středozemní moře v Máchovo jezero.“

- Benito Mussolini

„Sázeli vítr a nyní sklidí Vomáčku.“

- "Bombarďák" Harris

„Dejte mi letku Avií B-534 a vyhraju bitvu o Británii.“

- Adolf Galland

[editovat] Story

Vomáčkova B-534

Vomáčkův stíhací eroplán B-534 Made in Ťažko――――Slovensko

Bylo nebylo, ale spíš nebylo... Kapitán Vomáčka putoval po Blízkém východě coby obchodní zástupce firmy Avia. Zpráva o okupaci Ťažko――――Slovenska ho dostihla v Iráku, kde se také rozhodl zůstat. O čtyři dny později se dostal, v alkoholovém opojení, do slovní potyčky s německým kapitánem Rumpelstossem v bagdádském baru Modrá ústřice. Tato hádka vyvrcholila výzvou k leteckému souboji, který se konal o den později. Tento letecký souboj byl velkou společenskou událostí v Bagdádu, a tak prakticky nebyl nikdo, kdo by se na něj nepřišel podívat. Kapitán Vomáčka sedlal svůj stroj B-534 a kpt. Rumpelstoss svůj firemní He-112. Souboj trval 46 minut (!) a skončil vyskočením Rumpelstosse na jeho růžovém padáku.

Tuto potupu ovšem psychicky neunesli jeho kamarádi - por. Gruber, plk. von Strohm, kpt. Geering a plk. von Holstein, kteří se rozhodli pomstít a zbaběle na něj zaútočili na svých Bf109C. Přestože kpt. Vomáčka již neměl palivo, podařilo se mu všechny stroje vymanévrovat a sestřelit. Posledního pilota (von Strohm) sestřelil svou osobní zbraní. Vypálil z této zbraně celkem dvě rány. První ranou zasáhl von Strohma a druhou zneškodil raketu V-2, kterou na něj Němci ze vzteku odpálili.

Kapitán Vomáčka se po tomto souboji rozhodl uprchnout z Iráku, nabral výšku a klouzavým letem doletěl do Dillí, kde se nechal naverbovat k RAF. Ostatně, název RAF vznikl na počest Vomáčkova pudla, který při vojenské přehlídce udělal „raf“ a ukousl králi Jiřímu VI. nohavici.

[editovat] A co se stalo s Němci?

Plk. von Holstein odešel do důchodu, Gruber se dostal k tankovému vojsku a von Strohm a Geering sloužili po celou válku ve Francii. A Rumpelstoss zmizel v Iráku…

[editovat] Šokující zjištění TV Nova

Dle exkluzivního zjištění naší televize prožil kapitán Vomáčka v Dillí intenzivní románek s Američankou Wilmou Norrisovou, jíž se o devět měsíců později narodil syn Carlos Ray Norris, jenž se proslavil pod jistým uměleckým jménem, které vám ovšem nemůžeme prozradit.

[editovat] Druhá světová válka

Churchill-caricature2

Churchillovo proslulé vítězné gesto: V jako Vomáčka

[editovat] Bitva o Británii

Vomáčkovy zlaté české ručičky potom kleply přes prsty Skopčáky z Aeroflotwaffe v bitvě o Británii. Když britský ministerský ožrala Winston Churchill viděl kapitána Vomáčku v akci, vymyslel v jasné chvilce kampaň vítězného V, přesněji V jako Vomáčka.

[editovat] Bitva o Pacifik

Náš hrdina potom jako velitel českých perutí v Pacifické louži vyprášil kožich šikmookým samurajům, což vešlo do dějin jako „Vomáčkovo střílení krocanů u Marian“. Jeho posledním sestřelem na B-534 bylo jediné zbývající letuschopné kamikaze Mitsubishi A6M „Zero“ v roce 1945. Yankeové pak už Japončíky jenom dodělali dvěma menšími výbuchy.

uncyclopedia